Ga naar inhoud

Kijken in het buitenland (buiten Europa)


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb eens een vraagje :

Ik heb een Telenet abonnement met TV box.
Nu telkens als ik op reis ga en ik probeer dan via "mijn Telenet TV"  mijn opgenomen programma's te bekijken of gewoon "live" TV te kijken.
Echter krijg ik dan constant de melding dat ik niets van bekijken vanwege "copywrit problemen".
Telkens contacteer ik Telenet en zeggen ze dat ze mij gaan helpen en dat ze aan een oplossing werken, maar tegen dat ze zeggen dat het klaar is, is de vakantie voorbij en kan ik het niet testen....

Hoe kan ik dit omzeilen zodat ik op vakantie ook kan genieten van Telenet Tv en mijn (al dan niet opgenomen" programma's kan bekijken ???

Liefst een gratis en simpele oplossing ( ben beetke IT leek helaas....)
Ter info, ik ga buiten Europa (Azië) en koop daar een lokale data simkaart en maak dan met mijn gsm een hotspot aan waar ik de tablet mee verbind en zo op de tablet kan kijken.
Ik kijk alvast uit naar jullie oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus voor alle duidelijkheid, de apparaten die ik meeheb zijn :
1 Mijn eigen gsm (waar ik de mobiele data van uitschakel en en enkel gebruik maak van gratis wifi

2 Een reserve gsm waar ik een lokale simkaart insteek met onbeperkte date

3 Een tablet zonder simkaart.

Dus het zou handig zijn als ik weet welke app ik op welk toestel moet installeren of aan welk toestel ik een wijziging moet aanbrengen.

ps : allemaal van het merk Samsung, dus android...
Alvast bedankt voor jullie hulp en oplossingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je volgende link gaat lezen in dit geval door gebruik te maken van de Telenet TV  app dan staat er 

*Je kan de Telenet TV-app gebruiken in alle lidstaten van de Europese Unie. Opgelet: je kan niet kijken in Andorra, het Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Isle of Man, Guernsey, Jersey, Zwitserland en alle andere niet-EU-landen.

* Sommige programma’s hebben geen uitzendrechten in het buitenland

 

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/telenet-tv-app.html#:~:text=Werkt je TV-app of website niet meer%3F&text=*Je kan de Telenet TV,andere niet-EU-landen.

 

Of het opzetten van een VPN netwerk je zou helpen???????

 

Je zou je vraag ook kunnen stellen op het Telenet forum, de netweters:  https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL

 

Kijk ook eens hier: https://www.netweters.be/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&filter=location&location=forum-board:Telenet_TV-box&q=tv kijken in buitenland

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.