Ga naar inhoud

Hulpvraag voor inladen filters in PaintshopPro


Cil

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,
Hier ben ik weer eens en zoals jullie weten kom ik dan met een vraag
Ik heb een dame op mijn cluppie die Windows 10 gebruikt met de PaintshopPro 2019 en 2022
Nu zijn er een aantal filters welke niet willen werken omdat we de melding krijgen dat  de plugin ontbreekt.
Het zijn filters welke geen installatie bestand hebben en meteen geplaatst kunnen worden.
Ik heb al gekeken of er een update moest gebeuren echter was dit niet het geval.

Wie heeft er voor mij nog een tip om dit probleem op te kunnen lossen voor haar. Als ik in mijn eigen pc die zelfde psp open werken die filters nl wel.
Kan het iets te maken hebben dat er in Windows system32 of de wow64 een dll mist?

 

plugin.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels gevonden (denk ik) kwam een verhaal tegen over in Beheer naar scannow te gaan, deze actie uitgevoerd, pc opnieuw gestart en nu werken de filter (die het bij mij al wel deden) wel. Dit topic mag dus worden gesloten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.