Ga naar inhoud

E-mailadres wordt niet meer automatisch aangevuld.


nildes

Aanbevolen berichten

Sinds kort moet ik wanneer ik wil inloggen op eender welke website mijn e-mailadres volledig intypen, daar waar dat vroeger automatisch werd aangevuld. Heeft dat soms iets te maken met de instellingen van mijn Firefox-browser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel jij dat hier in het vakje met E-mail je nu je mailadres helemaal moet intypen ipv enkele letters (waarbij je dan vroeger al een beeld kreeg van wat je er vroeger intypte)?

          image.png.f6ee11021191189825f346ff48107f1f.png

 

Indien ja: dan vermoed ik dat het aan je instellingen van FF ligt.

Ben je onlangs nog bezig geweest in  Extra > Instellingen > Privacy en Beveiliging ? ?

(of iets anders met je FF gedaan? )

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik moet nu mijn mailadres volledig intypen. Vroeger als ik bij E-mail 'jo.'  typte verscheen de rest van mijn mailadres automatisch.

Ik heb de indruk dat het probleem zich voordoet sinds de laatste update van FF en dat was vorige week.

Ik heb niets gewijzigd aan de instellingen van FF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je eerst eens een plaatje plaatsen van die "Extra > Instellingen > Privacy en Beveiliging" - van boven beginnen - tot en met het stukje Wachtwoorden ?

 

(want het zit hem in de opgeslagen cookies die blijkbaar bij jou weg zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, duidelijk genoeg  (als je erop gaat staan en je klikt erop, kan je het vergroten - tippie  :) )

 

Maar ik merk dat je Norton password manager (addon vermoed ik) je ww laat beheren - mogelijk zit het hem daar (maar die ken ik niet)

 

Vooraf: kijk eens naar volgende screenshotjes, het ene van jou, het ander van mij:

 

2024-04-23_11-17.png.9cff6430aeebd6c7b960d004e492f458.png     2024-04-23_11-17_1.png.14586e0551b77efc6ecae84b13671739.png

Da's wel véél bij jou hé  (maar dat heeft met de zaak wel niets te maken) (*)

 

(en moest iemand die Norton PM kennen, dan mag hij me gerust vervangen :xd: )

Maar je ziet in je screenshot de tekst Norton ... - en daaronder vind je 'opgeslagen wachtwoorden' : klik daar eens op en kijk eens of

je daarin iets kan ondernemen - of er verder mee raakt?

 

 

(*) 'k weet niet hoeveel wachtwoorden je bewaart, maar bij mij zijn er dat een 140-tal (waarvan ik er wellicht een hoop niet meer nodig heb) -

'k weet niet hoeveel het er bij jou zijn, maar één Gig is wel groot toch...

je kan rechts 'meer info' eens openklikken - mogelijk krijg je er zicht op?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een heleboel cookies verwijderd en ook de Norton Password Manager gezuiverd maar het probleem is nog niet helemaal opgelost. Bij sommige websites kan ik mijn mailadres automatisch aanvullen, bij andere websites weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.