Ga naar inhoud

Percentage overzicht


Nico Beunis

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Ik heb een excel bestand waar ik adressen met rode en gele kaarten registreer. Nu wil ik per kleur het percentage weten. 

Nu zal ik dus een nieuw tabblad moeten maken denk ik.

Voorbeeld: 

20 rode kaarten

20 gele kaarten

100 stuks gecontroleerd. Dus 100/20 is 5% rode en 5% gele. 

Ik moet een overzicht kunnen printen van 100(Gecontroleerd) van 20 rode en gele kaarten en de percentages apart.

Voor alle duidelijkheid het is een adres bestand in Tabel vorm waar de kaarten al geteld worden maar moet zelf de aantallen invullen. Dus adres en rode en gele kaarten in apart tabblad en aantallen ook weer in een tabblad.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Met vriendelijke groet Nico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste lezer,

Ik heb een excel bestand waar ik adressen met rode en gele kaarten registreer. Nu wil ik per kleur het percentage weten. 

Nu zal ik dus een nieuw tabblad moeten maken denk ik.

Voorbeeld: 

20 rode kaarten

20 gele kaarten

100 stuks gecontroleerd. Dus 100/20 is 5% rode en 5% gele. 

Ik moet een overzicht kunnen printen van 100(Gecontroleerd) van 20 rode en gele kaarten en de percentages apart.

Voor alle duidelijkheid het is een adres bestand in Tabel vorm waar de kaarten al geteld worden maar moet zelf de aantallen invullen. Dus adres en rode en gele kaarten in apart tabblad en aantallen ook weer in een tabblad.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Met vriendelijke groet Nico.

Kopie2024.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je kleurboek niet, door al die kleurtjes wordt het er niet duidelijker van.

Geel op rood en rood op geel om en om:  Onleesbaar doet pijn aan je ogen

Op deze manier kan ik je zeker niet helpen.

 

Probeer al die kleuren te vermijden; mocht je toch kleurtjes willen gebruik dan "zachtere" kleuren.

 

Waar je  de getallen 100 en 20 vandaan haalt is mij onduidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.