Ga naar inhoud

[OPGELOST] MS Outlook overzetten


ward

Aanbevolen berichten

Het kan zijn dat outlook nog actief is.

Typt CRTL + ALT + DEL

kies taakbeheer

kijkt eens of outlook nog actief is.

Zo ja, klik daar op en onderaan op process beëindigen.

Doe opnieuw met pst

Blijkt in orde te zijn, geen outlook actief dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu gepoogd het .pst bestand te verplaatsen via het netwerk. De backup gemaakt met "imp. exporteren" op desktop.

Bij laptop krijg ik volgende fout als ik dat .pst bestand wil in de map outlook zetten: 0x80070021

Iemand een goede oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Uw e-mails en adresboek zet u over via de optie 'bestand' – 'importeren en exporteren' – 'naar een bestand exporteren'. Hier kan het zogenaamde Personal Storage Table, beter bekend als het PST-bestand, geëxporteerd worden. In hetzelfde menu kan het bestand geïmporteerd worden op de andere computer.

Is Outlook.exe ook niet open op de achtergrond? Controleren via taakbeheer? Of draaien er andere programma's mee die iets met Outlook pst bestand doen? Virusscanner en dergelijke

EN LEES DIT EENS DOOR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw e-mails en adresboek zet u over via de optie 'bestand' – 'importeren en exporteren' – 'naar een bestand exporteren'. Hier kan het zogenaamde Personal Storage Table, beter bekend als het PST-bestand, geëxporteerd worden. In hetzelfde menu kan het bestand geïmporteerd worden op de andere computer.

Is Outlook.exe ook niet open op de achtergrond? Controleren via taakbeheer? Of draaien er andere programma's mee die iets met Outlook pst bestand doen? Virusscanner en dergelijke

EN LEES DIT EENS DOOR

Is juist het probleem, bij andere pc kan ik outlook niet volledig starten omdat hij het .pst bestand niet vind????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Indien je PST bestand kleiner dan 2 GB is dan kun je meteen proberen om de header van het PST bestand te gaan repareren.

Omdat het stuk gaan van PST bestanden relatief vaak voorkomt, heeft Microsoft een repareer tool gemaakt. Het heet Scanpst.exe en is te vinden op de volgende locatie C:\Program Files\Common Files\System\MSMAPI\1033. Voordat u nu direct het programmaatje gaat gebruiken adviseer ik het volgende: MAAK EEN BACKUP VAN HET PST BESTAND! De reden is heel simpel; scanpst.exe verwijdert namelijk alles wat het niet begrijpt! Kortom de kans is vrij groot dat u gegevens kwijt raakt. Met de backup kunt u nog met mogelijke andere tools het bestand repareren. Voorbeelden zijn:

  1. Stellar Outlook PST file recovery
  2. Recovery Toolbox Outlook recovery tool, restore Outlook, Outlook PST recovery tool.
  3. more tools

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.