Ga naar inhoud

LINUX of WINDOWS


welke systeem software gebruik je?  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. welke systeem software gebruik je?

    • windows vista
    • windows XP
    • windows 2000/me
      0
    • windows 98 en ouder
      0
    • ik gebruik linux en windows
    • linux


Aanbevolen berichten

linux beter? sommige wel, sommige niet, hangt af van je eigen ingesteldheid het goed je ermee overwegkan. Linux is wel veiliger tegen virussen.

Beter op prijs wel :-)

linux handiger? sommige wel :D suse en de ubuntu reeks zijn heel gemakkelijk, er zijn ook al moeilijker versie met praktisch geen grafische interface en dus misschien iets minder handig... Vaak zijn er ook problemen met een ontbrekende driver dus das vaak even zoeken...

linux sneller? volgens mijn eigen ervaringen tot nu toe wel. De versies die ik reeds hebben gedraaid, werkten sneller of gelijkaardig aan xp

algemene conclusie: wie windows beu is , ga naar linux :D Het is altijd even leuk om te testen zo weet je meteen of je het leuk vind... dual boot met windows is ook mogelijk en een handige optie

try it

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb nu sinds kort ook linux, maar het is toch even wennen.

ik heb er maar een aparte pc bijgenomen om linux op te zetten, maar nu krijg ik het weer niet van me andere pc omdat me partition magic me schijf niet meer herkend dus error aangeeft :S

maar ik heb van karel al een oplossing gekregen, alleen nog niet geprobeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeker aan dual oot doen en dan windows als hoo pc gebruiken of toch kunnen overschakelen

want ik wil die --Censord-- linx van mijn pc.

normaal komt mijn opa de vrijdag voor mijn verjaardag dienheeft een format cd en windows

dan verwijder ik zijn windows en zet ik er mijn niet formatteren dvd van windows erop (wil legaalblijven he)

en dan ga ik aan dual-boot doen

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.