Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Waar haalde je die boottool.exe?

verder: het zou hem bij jou wel eens kunnen liggen aan die Chinese tekens in de zip:  image.png.508e1a6e5fc45522ebc537d8fdf29724.png

dus zet ik die zip hier even neer, maar zonder die tekens.

Haal hem binnen, unzip hem en je kan aan de exe:

mmm... hij is te groot om hier te zetten.

Dan maar zo: https://limewire.com/d/Br1Ns#3Bk4hGbJnE

succes met het binnenhalen

en dat die boottool niet werkte, kan hieraan liggen:  2025-05-31_16-09.png.3182ea3d1bc97775c0105accd5ce22ab.png

aangepast door Passer
Geplaatst:
4 minuten geleden, Passer zei:

Waar haalde je die boottool.exe?

verder: het zou hem bij jou wel eens kunnen liggen aan die Chinese tekens in de zip:  image.png.508e1a6e5fc45522ebc537d8fdf29724.png

dus zet ik die zip hier even neer, maar zonder die tekens.

Haal hem binnen, unzip hem en je kan aan de exe:

mmm... hij is te groot om hier te zetten.

Dan maar zo: https://limewire.com/d/Br1Ns#3Bk4hGbJnE

succes met het binnenhalen

en dat die boottool niet werkte, kan hieraan liggen:  2025-05-31_16-09.png.3182ea3d1bc97775c0105accd5ce22ab.png

Zoals ik reeds zei in mijn vorige post is uw file voor een ander toestel. Probeer eens de file die ik postte of deze reageert bij jou? Waar ik deze haalde postte ik ook. Zie vorige post. Uw file met Chinese tekens is voor ander toestel.

Geplaatst:

goed, ik liet die lopen, moest dus eerst die runtime ervoor installeren,

daarna liet ik boottool opnieuw lopen

en kreeg dit resultaat: image.png.336c77602c704115e3c550ec1e4e5b9c.png

maar daar weet ik niet wat ik verder zou moeten - laat staan dat (gezien ik die tester toch niet heb) ik geneigd ben om verder te gaan...

maar die boottool.exe werkt dus wel degelijk heb ik de indruk

Doet die het bij jou niet?

Geplaatst:
Zojuist, Passer zei:

goed, ik liet die lopen, moest dus eerst die runtime ervoor installeren,

daarna liet ik boottool opnieuw lopen

en kreeg dit resultaat: image.png.336c77602c704115e3c550ec1e4e5b9c.png

maar daar weet ik niet wat ik verder zou moeten - laat staan dat (gezien ik die tester toch niet heb) ik geneigd ben om verder te gaan...

maar die boottool.exe werkt dus wel degelijk heb ik de indruk

Doet die het bij jou niet?

Idd. Dit werkt bij jou !!! Waar woon jij? 😅🤣😂🤣😅🤣😂. Ni te geloven en ik probeer dat op 2 verschillende pc's en da werkt niet. Ik heb ook 2 drivers geinstalleerd maar geen suc6 v mij.

Geplaatst:
Zojuist, Passer zei:

Het zou dus wel eens kunnen liggen aan die .NET die nodig is:

hierboven zag je dat - toen ik die voor het eerst in gang zette - deze boodschap kreeg:image.png.741d2559e3a1d87e75a7b9a9d46d1681.png

'k steek die hier ook even bij,

installeer die ook eens en probeer dan de exe opnieuw?

https://limewire.com/d/smgXa#fwLTzVJf0t

Bedankt v d hulp. Straks of morgen doe ik dat en hou je o d hoogte. Dikke merci.

Geplaatst:
15 uren geleden, Passer zei:

'k ben benieuwd...  tot straks of morgen dan !  (en graag gedaan)

Heb uw .NET file geinstalleerd maar die zat ook in de downloadmap met het BootTool. ( Zie bijlage).
Helaas geen oplossing.
Ik weet nu dat het aan mijn PC ligt en niet aan de BootTool dus ik kan verder met zoeken naar iemand anders zijn PC.
Nogmaals bedankt voor de hulp en uw tijd.

Schermafbeelding 2025-06-01 101904.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.