Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag met je meegedacht en ik hoop dat je het vindt!

Wat mogelijk (mogelijk) zou kunnen helpen:

Open je dosshell of powerschell als administrator (via Startknop) - vul in: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (kan met copy/paste) en enter

Laat het proces uitbollen en doe dan hetzelfde met sfc /scannow

Zo gaat de integriteit van je Windowsbetanden gecontroleerd en eventueel verbeterd worden.

Je verliest er niets mee, het is tamelijk snel gebeurd en wie weet of je ermee uit de knel raakt.

Geplaatst:
4 uren geleden, Passer zei:

Graag met je meegedacht en ik hoop dat je het vindt!

Wat mogelijk (mogelijk) zou kunnen helpen:

Open je dosshell of powerschell als administrator (via Startknop) - vul in: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (kan met copy/paste) en enter

Laat het proces uitbollen en doe dan hetzelfde met sfc /scannow

Zo gaat de integriteit van je Windowsbetanden gecontroleerd en eventueel verbeterd worden.

Je verliest er niets mee, het is tamelijk snel gebeurd en wie weet of je ermee uit de knel raakt.

Gedaan wat je zei maar helaas geen oplossing.
Thx man.

Schermafbeelding 2025-06-01 155127.jpg

Schermafbeelding 2025-06-01 155634.jpg

Geplaatst:

@Passer.

Vdaag nog eens geprobeerd met de laptop v m schoonmoeder. Had ook eens geluisterd in de FB groep van het toestelletje zelf en daar beweerde er iemand dat toestel moest verbonden zijn met com poort alvorens het programma zou openen. Bij mijn pc was dit geen waar...geen reactie v het Boottool!!! Bij mijn schoonmoeder hare laptop wel. Update verliep vlekkeloos. Firmware is dus bijgewerkt en up to date. Eind goed al goed.

Waarom dat jullie hier op het forum de Boottool konden openen zonder toestel blijft mij nog een raadsel.

Iedereen nog eens bedankt v d hulp. 

Geplaatst:
2 minuten geleden, v4-lover zei:

daar beweerde er iemand dat toestel moest verbonden zijn met com poort alvorens het programma zou openen.

misschien drukte die dat verkeerd uit: misschien moet het zijn: om te kunnen werken moet het verbonden zijn met een com-poort'

en dan kan je het programma wel openen (zoals bij mij ging) , maar natuurlijk kan je niet gaan testen als je niet op een com-poort zit.

(daar had ik bij een van de vorige plaatjes ook van opgekeken: image.png.dcd715eabe48e79bb6852910981b9772.png - dat ik dacht: hè, een com-poort? (da's zo ouderwets??)

maar ik zag ook nog dat V-tje staan en dacht: wellicht staat er ook wel iets van USB of zo bij ?

Maar goed: eind goed al goed en je kan verder !  Geniet van je tool.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.