Ga naar inhoud

Registratie wordt niet onthouden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

De "Premium" versie, gisteren geregistreerd, staat vandaag al weer op "Free".

Edit: enkele berichten werden van een ander topic afgescheiden omdat ze daar wat off-topic  waren.

Wat de aanleiding was: Leono had (zoals anderen) via een freeware-dagaanbieding Bootracer binnengehaald en geregistreerd,

maar vandaag stond Bootracer dus terug op 'Free'

aangepast door Passer
Geplaatst:

Helaas maak ik dit soort dingen wel vaker mee: registraties die opeens niet meer werkzaam zijn. "Nou ja, niets aan te doen", denk ik dan. Maar wel vervelend.

De BootRacer kon ik nu nog wel opnieuw registreren, misschien omdat de weggeeftermijn nog loopt.

Geplaatst:
33 minuten geleden, Leono zei:

Helaas maak ik dit soort dingen wel vaker mee: registraties die opeens niet meer werkzaam zijn.

dan vrees ik dat er toch méér aan de hand is Leono...

Geplaatst:

Tot nu toe ben ik er altijd van uitgegaan dat de aanbieders de zaken niet altijd op orde hebben.

Mijn computer zelf heeft al heel lang geen enkel probleem vertoond.

Geplaatst:

ik haal geregeld van die dagkoopjes binnen en 'k heb nog nooit 'vodden gehad' (Vlaams) met sleutels die verdwenen...

28 minuten geleden, Leono zei:

Mijn computer zelf heeft al heel lang geen enkel probleem vertoond.

Voor alles is een eerste keer toch?   (anders bleef àlles altijd werken !)

Geplaatst:

Ja, de goedgekeurde sleutels zitten natuurlijk ook bij de aanbieder, maar er is méér,

(het is voor mij ook onontgonnen terrein, 'k heb er ook nooit over nagedacht of gelezen)

want ik dacht: tja, daar heeft hij een punt.

Maar ik dacht verder en : zou een programma elke keer contact nemen met het internet om die sleutel te controleren? ?

Dus deed ik even een test: ik sloot mijn wifi af, startte Bootracer en die opende gewoon in Premium..

Maar hoe het hem ècht zit: da's dus voor mij nog onbekend.  (doen ze bv alleen maar steekproeven? want bv ook spelen van Steam kan je offline gaan spelen...)

Iemand?

Geplaatst:

Als je offline bent werken de meeste (of misschien wel alle) programma’s inderdaad gewoon. Dat is mij ook al opgevallen.

Maar dan weet de aanbieder dus van niets en vindt er ook geen check plaats.

Laatst had ik de Fast Video Downloader geïnstalleerd. Die had een 1-jarige licentie tot 01 mei of zo, en het was 01 april. Toen er een nieuwe giveaway kwam voor dit programma meende ik slim te zijn en dacht: „Ik verleng weer 1 jaar tot 01 april volgend jaar“. Maar ook deze nieuwe versie bleek toen geldig tot 01 mei („nog 29 dagen!“).

Zo zie je dat ze precies weten wat je doet, behalve als je offline bent. Dan wachten ze op je eerstvolgende bezoek aan het web.

We zijn slechts vliegen in een spinnenweb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.