Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Google eens met deze zoekterm: "layout aansluiten frontheader connector".

Er zijn daar tig filmpjes te vinden, bekijk ze eens misschien brengt dit je wat bij?

Zijn wél spijtig genoeg meestal in het Engels maar ... met je ogen kan je veel leren!

Geplaatst:
9 minuten geleden, Calvus zei:

Google eens met deze zoekterm: "layout aansluiten frontheader connector".

Er zijn daar tig filmpjes te vinden, bekijk ze eens misschien brengt dit je wat bij?

Zijn wél spijtig genoeg meestal in het Engels maar ... met je ogen kan je veel leren!

Heb ik al gedaan en je moet er altijd je boekje van je moederbord bij hebben maar dat heb ik niet , enkel de gebruiksaanwijzing maar er staat niets in van het moederbord en ook op die filmpjes zie je de aanwijzingen zelf ook op het bord zoals vroeger altijd was .

Geplaatst:
20 uren geleden, Frankie1962 zei:

de knop die er nu opzit van Lenovo zelf  is met een vaste stekker en is aangesloten op nr 2, 4, 6 en 8 zouden we de computer dan ook in geval 'van' een reset kunnen geven of moet ik met die stekkers van nieuwe externe knop de Reset SW stekker aansluiten op nr 5 en 7  ? nu in dit geval zijn 1, 3, 5, 7 en 9 gewoon vrij.

frontpanelconnector.PNG.c94723e3289f8e165467097b4dcd1e54.PNG

2 is voor de power led +

4 is voor de power led -

6 & 8 zijn voor power sw hier is geen + of -

5 & 7 zijn voor reset sw en ook hier is geen + of -

1 , 3 & 9 blijven dan vrij

Geplaatst:
22 uren geleden, Dasle zei:

Zoals falstring al aangeeft is er online geen duidelijke informatie van Lenovo wat betreft de layout van de frontheader connector op het moederbord.

Op het eerste gezicht lijkt dit wel een standaard connector te zijn die je vaak terug vind.

Kijk eens of de volgende afbeelding je op de goede weg zet  

frontpanel connector.PNG

Geplaatst:

Spijtig dat je geen handleiding hebt van je lenovo pc waarin alles duidelijk beschreven staat.

Mocht je deze pc in een winkel gekocht hebben kan je daar misschien eens navragen.

Mocht je twijfelen dan zit er niets anders op dan te wachten op een antwoord van Lenovo support.

Geplaatst:

Ik heb een klein vermoeden dat op onderstaande, door jou geplaatste foto, de gegevens zijn van het geïnstalleerde moederbord.

Bestaandeaansluiting.thumb.jpg.77031b7c930a9ed8163b06897a80781d.jpg.b1ad2cb5c11b4dc42c24472959c5ea15.jpg

Met die gegevens kom ik echter niet verder. Krijg een heel ander MB als resultaat.

Wat zou het geven als je die QR-code eens zou kunnen scannen?
Ik heb het zelf geprobeerd maar met die foto lukt het niet.

Geplaatst:
19 minuten geleden, Calvus zei:

Ik heb een klein vermoeden dat op onderstaande, door jou geplaatste foto, de gegevens zijn van het geïnstalleerde moederbord.

Bestaandeaansluiting.thumb.jpg.77031b7c930a9ed8163b06897a80781d.jpg.b1ad2cb5c11b4dc42c24472959c5ea15.jpg

Met die gegevens kom ik echter niet verder. Krijg een heel ander MB als resultaat.

Wat zou het geven als je die QR-code eens zou kunnen scannen?
Ik heb het zelf geprobeerd maar met die foto lukt het niet.

Geplaatst:
2 uren geleden, Dasle zei:

frontpanelconnector.PNG.c94723e3289f8e165467097b4dcd1e54.PNG

2 is voor de power led +

4 is voor de power led -

6 & 8 zijn voor power sw hier is geen + of -

5 & 7 zijn voor reset sw en ook hier is geen + of -

1 , 3 & 9 blijven dan vrij

Dank u , heb het deze morgen uiteindelijk toch geprobeerd maar kreeg de Power sw niet in de pinnetjes naast de Led , dan Led uitgetrokken en enkel de Power aangesloten en de nieuwe knop werkte uiteindelijk zonder licht natuurlijk. Ik ga het nog eens proberen op mijn computer als ik nog eens thuis bij mij ben want daar kan ik dan een beetje meer forceren omdat het dan toch mijne pc is. Reset moest ik niet aansluiten omdat hier geen resetknop op staat.

20250803_090510.jpg

Geplaatst:

Die connectors lijken wel een stuk dikker/groter dan normaal.

Maar op foto is het moeilijk te oordelen of de stekkers groter zijn of de connector op het moederbord misschien kleiner is dan normaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.