Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Betreft : Windows 10

Ik wou onlangs mijn pc updaten naar Windows 11 en wijzigde daarvoor in de Bios de TPM 2.0, maar nadien lukte het me niet meer om opnieuw op te starten.

Mijn telefoonnummer is ook niet meer hetzelfde dan meer dan 8 jaar geleden, dus herstel via de tel nummer lukt niet en het oude wachtwoord ken ik niet meer.

Via herstel Windows , dit is blijkbaar ook totaal verouderd daar vragen ze nog naar info van skype etc.

Ondertussen is mijn account geblokkeerd.

Van Windows support geen hulp.

Indien iemand mij kan helpen?

In afwachting,

mvg.

Geplaatst: (aangepast)

Bart60: welkom op PCH!

Vertel de mensen even wat meer want ik vrees dat ze je niet helemaal kunnen volgen:

"nadien lukte het me niet meer om opnieuw op te starten."   - maar daarna schrijf je:  "Via herstel Windows , dit is blijkbaar ook totaal verouderd daar vragen ze nog naar info van skype etc"

1.     ik veronderstel dus dat je systeem nog wel voor een stuk opstart maar dat je op een of ander scherm vastloopt?

zo ja: vertel even op wèlk schem je dan vastloopt?  (een plaatje zou nog beter zijn)

2. heb je die TPM in de bios al eens teruggezet zoals hij voordien stond?

aangepast door Passer
Geplaatst:

Beste,

Ja, TPM terug gezet zoals vroeger , maar idem

Sedert dat ik dit wijzigde in de bios start de computer nu steeds op in de bios, ik typ mijn oud paswoord( cijfers) in en dan gaat de computer naar het startscherm van Windows, waar ik vroeger mijn paswoord ( cijfers) invulde en dit lukt niet meer, dan krijg ik het te zien dat mijn account geblokkeerd is.

Als ik Microsoft contacteer , via helpdesk, krijg ik als antwoord dat ik moet blijven proberen en proberen te zoeken naar mijn wachtwoord en indien dit niet lukt een nieuwe account aan te maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.