Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een een vriendin heeft problemen met de taal van haar pc en ik adviseerde haar om een systeemherstel te doen en de pc terug te zetten naar een datum van toen de pc nog met de goede taal startte. Dat herstellen lukte niet, ook niet toen ik dat liet doen in veilige modus. In beide gevallen kreeg ze de volgende melding. Zie de afbeelding. Is er nog een andere mogelijkheid? Want misschien gaat het alleen om het programma Word. Dat kunnen we dan wel weer oplossen. Maar hoe dan ook lijkt het me handig als je systeemherstel kan uitvoeren. Die vriendin woont 100 km hier vandaan. Dus ik kan er ook niet even heen. Als het alleen om Word gaat, kan ik het misschien op afstand doen. Maar dat is dan weer een volgende keer. Gerda

herstelpunt_1,jpg.jpeg

Geplaatst:

@Gerda,

OK, je hebt nu een herstelpunt proberen terug te zetten en dit is klaarblijkelijk niet gelukt?

Maar, heb je al eens gaan kijken bij: "Instellingen" >> "Tijd en taal" >> tabblad "Taal" >> welke taal staat er als "Windows weergave taal"?
Laat eens weten van welke taal naar welke taal er is geswitched?

Geplaatst:

Ja, ik ben er intussen achter dat niet haar computer in Koreaans opstartte maar alleen Word. Ik had dat niet meteen door. Ook een beetje stom natuurlijk. Ik ontdekte dat namelijk toen ik zag dat het herstelpunt niet lukte en dat dat scherm in het Nederlands was. Ik heb haar wel foto's gestuurd van alle handelingen en menu's van mijn Word, zodat ze daarmee aan de gang kan en kan zien welke keuze ze moet maken. Maar het is natuurlijk wel handig als systeemherstel wel werkt. Dan kan ik haar adviseren om regelmatig zelf een herstelpunt te maken. Maar dat heeft natuurlijk niets met Word te maken. Maar verwarring alom..... Ik ga dus wel proberen om systeemherstel te laten werken op haar pc. Gerda

Geplaatst:
20 minuten geleden, vxvk zei:

Maar het is natuurlijk wel handig als systeemherstel wel werkt.

Klopt - en ik veronderstel dat het wel aan stond gezien je zegt dat het niet lukte, ook niet in veilige modus.

En dan kan ze beter haar oude herstelpunten wegkieperen en al dadelijk een nieuwe aan laten maken.

'k Hoop dat je ze kan helpen, Gerda !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.