Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot voor kort kon ik altijd mijn telefoon met een usb draad verbinden met de pc. waardoor ik mijn foto's ed. kon overzetten van de een naar de ander. Dit gaat nu niet meer. Ik krijg steeds de melding om mijn telefoon te ontgrendelen, maar deze is al ontgrendeld. Vroeger kreeg ik een sub menu op de pc. waarop je de inhoud van de telefoon zag, dit zie ik niet meer. Iemand een idee?

Geplaatst:
38 minuten geleden, DCA zei:

Probeer een andere USB kabel. 

Werkt het op een andere pc wel?

Andere kabel ook geen resultaat. Zal later proberen maar normaal gezien zou het toch moeten werken.

Geplaatst:
3 uren geleden, abbs zei:

Hallo,

S luit de telefoon weer aan via USB, open Deze pc op de pc, zie je dan dat de telefoon zichtbaar is onder Apparaten  en stations.

De telefoon is zichtbaar maar als ik erop klik verschijnt ; "deze map is leeg".

Geplaatst:

Dit wil zeggen dat uw phone enkel aan het laden is.

In de usb instellingen moet je nog aanduiden "bestanden overdragen"

Als je op uw phone scherm van boven naar beneden wrijft zou die keuze moeten verschijnen.

Geplaatst:

Hallo,

Doe het volgende, na het aansluiten van de telefoon veeg met je vinger vanboven naar beneden (zie rode pijl) en klik op USB voor telefoon...

Afbeelding

Het volgende scherm opent en vink Afbeeldingen overzetten

Afbeelding

Hierna zie je wel mappen via open Deze pc op de pc, zie je dan dat de telefoon zichtbaar is onder Apparaten en stations.

Geplaatst:
30 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

Doe het volgende, na het aansluiten van de telefoon veeg met je vinger vanboven naar beneden (zie rode pijl) en klik op USB voor telefoon...

Afbeelding

Het volgende scherm opent en vink Afbeeldingen overzetten

Afbeelding

Hierna zie je wel mappen via open Deze pc op de pc, zie je dan dat de telefoon zichtbaar is onder Apparaten en stations.

Ik heb precies gedaan wat u hier aangaf en het werkt perfect. Heel erg bedankt. Alles ziet er weer uit zoals voorheen. Ik had niet aan dat naar beneden vegen gedacht.. beetje dom.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.