Ga naar inhoud

Compact video cassete system CVC


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo

Had destijds een videocamera met draagbare videorecorder van Technicolor ) ( welke ik niet meer heb ) met compact video cassetes system CVC van 30 minuten uitgebracht bij Technicolor ( microvideo ) maar ook bij siemens het zijn precies muziekcassetes.

Daar het beelden bevat van mijn overleden ouders en de kindervacanties had ik deze graag op dvd laten zetten zodat we ze terug kunnen bekijken,maar nergens waar ik navraag doe schijnen ze dat te kunnen ? daar het geen 8 millimeter band is.Langs deze weg hoop ik dat er mij iemand een oplossing kan aanbieden om dit waar te maken waarnaar ik al zolang wacht.

Veel Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ja daar ligt het hem juist die cassetjes kan ik niet meer afspelen daar dit gebeurd in een draagbare recorder speciaal voor deze ,en nu stuk is en niet meer heb ( weet juist nog dat het merk Techicolor was en dit is vele jaren geleden ) Siemens en of technicolor die dat verkochten of misschien nog ? kunnen mij er niet op antwoorden ? vandaar dat ik mij tot jullie richten .

Met Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.