Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

krijg nu deze melding die mij onrustig maakt...als je een onrustige persoon bent,die met lichamelijke en pshychishe klachten leeft..maakt zulke meldingen mij overstuur..een mens heeft dan een pc...

aub help mij.

zie bijlagen

2026-04-27 09_40_22-.png

2026-04-27 09_40_59-Verlopen van Windows Secure Boot-certificaat en CA-updates - Microsoft Ondersteu.png

Geplaatst:

Lastig inderdaad, als de fabrikant van deze laptop dit certificaat niet aan Microsoft heeft aangeboden om te kunnen verwerken via Windows Update.
Het beste is om te kijken welke pc je exact hebt en vanaf de website van de fabrikant te zoeken naar een update voor het BIOS/UEFI.

Geplaatst:

niets hielp..maar zonet ging ik eerder toevallig naar mijn accountprofiel en drukte ik erop.... en moest ik een bevestiginscode invullen (die ik kreeg via protonmail) op hotmail en opeens was alles terug ok. omdat ik heel HEEL weinig ( haast nooit)hotmail check??? bedankt in ieder geval voor de hulp lieve mensen !!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.