Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Hopelijk kan iemand mij helpen met paragon, er is iets verkeerd gelopen toen ik mijn opslagruimte van de C-schijf wilde vergroten. Bijgevoegd een foto in schijfbeheer en één van uit paragon. De afgenomen ruimte van 1 Gb staat voor de c-schijf en is niet opgenomen in de c-schijf. Ik had de handleiding gevonden in een nieuwsbrief van Schoone pc, maar er moet iets verkeerd gelopen zijn.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit in orde te brengen zodanig dat ik die 10.3 Gb bij de c kan voegen die in het rood staat.

Hartelijk dank bij voorbaat.

Patric

Schermafbeelding paragon.png

Schermafbeelding paragon2.png

Geplaatst:

Al zeker belangrijk voor dat je verder gaat: als jij je systeemschijf gaat vergroten: maak éérst een systeembackup die je dan op een àndere schijf laat bewaren.

(schijf, dus best niet op een andere partitie)

Moest dan bij het vergroten iets fout gebeuren, dan heb jij je huidig systeem nog in reserve - in andere gevallen ben je alles van je C kwijt !

Geplaatst:

Verder:

1. Wat was je eigenlijk in Paragon aan het doen/proberen en hoe/waardoor is het foutgelopen? Kreeg je een foutmelding of wat?
  2. Je kan ook vanuit Windows-zelf die lege ruimte bij je C voegen, Windows heeft die mogelijkheid zelf aan boord 
  3. Maar zelf werk ik voor zo'n dingen met Minitool Partition Wizard (er is een freewareversie van die dit kan) : het is een betrouwbaar, gebruikersvriendelijk programma om zo iets te doen. (en het ding heeft nog veel meer in zijn mars qua bewerken van schijven/partities

Vertel zeker wat ik in 1 vroeg

en dan ook of je via 2 of 3 wil werken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.