Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan kunnen we de harde schijf ook uitsluiten :top:

Controleer eens de plug van je voeding en de aansluiting hiervan aan je all in one pc.

Kan je hier iets van schade aan zien, of is er mogelijk iets verbogen?

Voer eens zoals HP dat noemt een harde reset uit.

Koppel wel eerst even je voeding los van je pc.

• Koppel alle externe apparaten los (USB-sticks, printers, extra kabels).
  • Houd de aan/uit-knop van de computer minstens 20 tot 30 seconden ingedrukt als alle stroom los is gekoppeld.
  • Sluit de voedingsadapter weer direct aan op de pc (nog geen randapparatuur).
  • Druk eenmalig op de aan/uit-knop om te kijken of het systeem reageert.
Geplaatst:
14 minuten geleden, Dasle zei:

Dan kunnen we de harde schijf ook uitsluiten :top:

Controleer eens de plug van je voeding en de aansluiting hiervan aan je all in one pc.

Kan je hier iets van schade aan zien, of is er mogelijk iets verbogen?

Voer eens zoals HP dat noemt een harde reset uit.

Koppel wel eerst even je voeding los van je pc.

• Koppel alle externe apparaten los (USB-sticks, printers, extra kabels).
  • Houd de aan/uit-knop van de computer minstens 20 tot 30 seconden ingedrukt als alle stroom los is gekoppeld.
  • Sluit de voedingsadapter weer direct aan op de pc (nog geen randapparatuur).
  • Druk eenmalig op de aan/uit-knop om te kijken of het systeem reageert.

Ik probeer ...dank je wel 

Geplaatst:
1 minuut geleden, patrice60 zei:

Het lampje van de aan / uit brand wel ....

Maar de pc doet niks 

De harde reset heb ik al verschillende keren geprobeerd .

Ik controleer de voeding .

Dank je wel

Geplaatst:
11 minuten geleden, patrice60 zei:

Na al de hele morgen te proberen is de pc nu net weer opgestart .

Ik kan de voedingskabel dus nu niet controleren  ( dan heb ik kans dat de pc weer niet wil opstarten )

Wat ik nu pas merk is dat de blok van de voedingskabel redelijk warm heeft .

Waarschijnlijk geen goed teken ?

Dank bij voorbaat .

11 minuten geleden, patrice60 zei:

Geplaatst:

Ja vreemd dat de voeding van je pc na het opstarten al redelijk warm is, weet niet of je de mogelijkheid hebt om een andere voeding te proberen?

Om een andere voeding aan te schaffen zou ik in eerste instantie niet doen daar men niet zeker kan zijn dat dat dit het probleem oplost.

Is het mogelijk om een duidelijke foto te maken van de voeding, daar staat vaak een label op met gegevens van de voeding want het is mogelijk dat een voeding van een laptop je ook al vooruit zou kunnen helpen als de plug die in je pc steekt hetzelfde zou zijn.

Mocht blijken dat je voeding het probleem is kan je altijd nog een andere voeding aanschaffen.

Geplaatst:
1 uur terug, Dasle zei:

Ja vreemd dat de voeding van je pc na het opstarten al redelijk warm is, weet niet of je de mogelijkheid hebt om een andere voeding te proberen?

Om een andere voeding aan te schaffen zou ik in eerste instantie niet doen daar men niet zeker kan zijn dat dat dit het probleem oplost.

Is het mogelijk om een duidelijke foto te maken van de voeding, daar staat vaak een label op met gegevens van de voeding want het is mogelijk dat een voeding van een laptop je ook al vooruit zou kunnen helpen als de plug die in je pc steekt hetzelfde zou zijn.

Mocht blijken dat je voeding het probleem is kan je altijd nog een andere voeding aanschaffen.

De voeding is nu weer koud ....

Ik ga op zoek bij kennissen naar een andere voeding om te proberen.

IMG_20260713_114756.thumb.jpg.842b6524cf5093ae2b5bc6e7f702bfc3.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.