Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden.

Onlangs heb ik een Archer TX20E  tp-link kaartje met de nodige driver geïnstalleerd. Het daaraan verbonden kabeltje moet ik verbinden met een USB uitgang op het moederbord van de pc ( HP Pro 3400/3500 series microtower business pc ). De tp link wordt echter niet herkend door de pc. Daarom vraag ik mij af of dit kabeltje wel juist is ingeplugd, Het past, maar is niet de juiste stekker of uitgang volgens mij. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Dank u.

Dummy

1789718190539-6643a0db-0f48-49c1-aef4-ae1789718209059-ec3b957d-58bb-4389-a000-de

Geplaatst:

Als ik het goed zie gaat het hier om een 12 polige aansluiting waarvan 2 ongebruikt zijn. Weet niet hoe jij deze stekker van het PCIE kaartje aangesloten hebt maar normaal moet pen 9 en 10 in de uitsparing komen waar geen pinnetjes zitten. Pin 9 is de plaats waar het gaatje dicht is.

In welke van de drie PCIE sloten heb je het kaartje gemonteerd en welk besturingssysteem gebruik je? 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.