Ga naar inhoud

in cache


Gast humpolec

Aanbevolen berichten

Gast humpolec

Hallo,

Om privacy redenen moest ik mijn naam verwijderen van een website.

Als ik nu mijn naam "Google", vindt de zoekmachine nog wel e.e.a. in de 'zoekregel', maar op de website zelf is niets meer te vinden. Klik ik nu onder de 'zoekregel' op 'in cache', dan staat alles er nog gewoon op, zoals voordat ik alles verwijderde.

Weet iemand of en hoe het mogelijk is om de hele 'in cache' te verwijderen?

humpolec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal niet gaan vrees ik.

Die "cache" is de cache van de google databank en daar hebben wij geen invloed op.

Als de google robot die het www afschuimt, merkt bij zijn volgende bezoek aan die pagina dat er iets gewijzigd is, gaat hij die nieuwe pagina in zijn cache opnemen en de oude vervangen. Mettertijd gaat jou naam dus wel uit die cache verdwijnen maar niemand weet wanneer dat gaat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast humpolec

Dank je wel voor dit bericht, ook al is het voor mij persoonlijk niet erg hoopvol.

Is het wel mogelijk om in de toekomst te voorkomen dat alles van een website in de cache terecht komt? Zo ja, hoe? mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een test gedaan met onze website.

Zelfs zeer oude website pagina vond nu nog altijd.

Nochtans hebben we andere servers bij onze provider.

Dus niet alleen bij cache van Google zelf maar ook op de vele link in de cache van Google die bij andere servers gevonden werden die verwijzen naar onze website.

Zoiets duurt jaren.

Privacy bestaat niet meer op internet. Alleen computer uit de stekker is de enige oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.