Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey,

Wie kan mij verder helpen !

Voordat je in het formulier komt, moet je zich eerst inloggen met een paswoord, het zou moeten werken niet op 1 formulier maar voor meerdere formulieren(zowel beheerder als de gebruikers)

Voorbeeld:

Een gebruiker (met paswoord A) wil zich inloggen om de adresfiches te bekijken. Voor een andere gebruiker met, paswoord B,...enz

De beheerder kan de fiches bewerken.

Laten we hopen op een oplossing,

Peceetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende keer even vermelden dat je het over Access hebt (dat denk ik tenminste) want anders hebben we er het raden naar :s

Dit is trouwens enkel mogelijk als je het gaat uitbreiden via Visual Basic for Applications of als je de database beheert via een appart programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OVer welk programma / protocol heb je het? zoals Tom zegt denkt hij dat het over access gaat het feit dat je over 2 niveau's van gebruikers zit namelijk beheerders en bezoekers denk ik aan iets anders, maarja ik het er het raden naar. We willen helpen maar dan moet je wel een beetje preciezer zijn. Zoals wat heb je al uitgeprobeerd? Welk os? welke software? over welke gegevens gaat het? Moet er iets voor gemaakt worden? Kortom omschrijf uw probleem nog eens opnieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Microsoft Office - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.