Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste,

in onderstaande tabel vindt u de gegevens van mijn laptop.

Ik vroeg me af of ik in dit geval 2 schermen kan aansluiten op de mini displayports en terwijl mijn laptop scherm nog gebruiken.

Eventueel zelf nog een 3e scherm via hdmi aansluiten?

ik heb dus 1 x hdmi en 2x mini displayport.

Zijn er eventueel andere mogelijkheden?

Alvast bedankt;

image.thumb.png.decd9667b09722dec461930c1f447485.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.851
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Lieve van Esch
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door hpPhilip
      Hallo iedereen,
      sinds een dikke week heb ik problemen met de tekst die, al dan niet, verschijnt op mijn scherm tijdens het gebruik van internet (browser?).
      Bij gewone programma's (word, excel, verkenner, enz.) heb ik dat probleem niet.
      In de bijlage kunnen jullie zien wat mijn probleem is.
      Alvast bedankt voor jullie, hopelijk nuttige, feedback.
      Mvg Philip
      Schermproblemen.docx
    • Door Goatik
      Hallo, ik heb een probleem met mijn nieuwe pc die ik juist heb opgesteld. Als ik die aanzet krijg ik niets op mn scherm te zien, de lichten gaan wel aan en alles draait zoals die hoort. Mijn moederbord heeft een troubleshooting LED indicator die zou moeten branden als er iets mis is, die brandt niet. Ik ben bijna zeker dat alle kabels goed aangesloten zijn. Dit is de 3de keer dat ik een pc opstel en had nog nooit problemen. De RAM zit ook in de juiste slot, heb in de handleiding van de moederbord gekeken.

Als iemand zou kunnen helpen zou ik dat zeer veel appreciëren.

Hier de specs van mn pc:
      Moederbord: Msi B350 Pc Mate
      Cpu: Ryzen 5 2600
      Cpu koeler: Be Quiet! Pure Rock
      Behuizing: NZXT s340
      GPU: Msi Geforce GTX 750ti (ga ik nog vervangen)
      Ram: 1x4GB 2400Mhz DDR4 Corsair Ballistix (ik ga er nog een stick bijvoegen later)
      Ssd: 500GB WD Ssd
      Voeding: Cooler Master Masterwatt lite 500

• Door Simon Vanhove
      Goededag
      Ik heb een witte streep op mijn computer scherm.
      Het is niet zichtbaar met donkere beelden maar als het beeld lichter wordt dan is het extreem zichtbaar.
      Dus heb ik een laag kwaliteit foto genomen voor het probleem te tonen.
      Het is de witte streep op de foto.
      Persoonlijk denk ik dat het een soort van krak is maar toch vraag ik het aan het internet voor de zekerheid.
      En ik weet niet als er regels zijn bij bepaalde topics dus sorry op voorhand.
      Allersins dankjewel voor mijn post te lezen en ik hoop voor binnenkort iets te horen.

• Door BartjeP
      hoi,

Ik heb een paar jaar geleden een https://www.coolblue.be/nl/product/197208/acer-aspire-m1935.html
      gekocht en daar staat dat ik een HDMI aansluiting zou moeten hebben.  Als ik het opzoek in apparaatbeheer dan zie ik nergens de HDMI aansluiting staan.
      Als ik een HDMI kabel aansluit en die verbindt met mijn tv dan gebeurd er ook niets.  Nu is mijn vraag hoe ik kan opzoeken, zonder de desktop helemaal uit elkaar te halen , of
      er wel degelijk een werkende HDMI poort aanwezig is.

alvast bedankt
      mvg
      Bart Pauwels
    • Door Bartelemeus
      Hallo.

Ik heb reeds een nieuwe pc, en heb speakers die ik aan wil sluiten op het moederbord.
      Ik gebruik mijn Tv als monitor.
      Nu heb ik wel geluid, maar komt het niet uit mijn speakers maar uit de speakers van mijn Tv (Via HDMI).
      Als ik bij de geluidsinstellingen kijk onder "Afspelen" zie ik alleen de 3 out puts van mijn grafische kaart.

Alvast bedankt voor de hulp.

• Nieuwe aanmaken...