Ga naar inhoud

mails van outlook 2007 overzetten naar windows mail (andere pc)


Aanbevolen berichten

Heej,,

Op mijn vorige computer had ik outlook 2007.

Nu heb ik een nieuwe gekocht, en heb enkel nog windows mail.

Hoe kan ik mijn mails nog overzetten?? Ik heb al backup genomen van alle persoonlijke mappen bij outlook 2007.

HELP MIJ!! heb de mails snel nodig !! :s

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je in windows mail mailberichten of mappen kan importeren en vanaf welk formaat (dbx, pst, csv, of andere).

Kijk dan of je in outlook 2007 je mail of mappen kan exporteren naar een van deze formaten.

Als je een formaat vindt dat door beide mailprogramma's ondersteund wordt, exporteer je je mails naar dit formaat en bewaar ze op een usb-stick ofzo. Nadien importeer je dit bestand vanaf je usb-stick in je nieuwe mailprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je in windows mail mailberichten of mappen kan importeren en vanaf welk formaat (dbx, pst, csv, of andere).

Kijk dan of je in outlook 2007 je mail of mappen kan exporteren naar een van deze formaten.

Als je een formaat vindt dat door beide mailprogramma's ondersteund wordt, exporteer je je mails naar dit formaat en bewaar ze op een usb-stick ofzo. Nadien importeer je dit bestand vanaf je usb-stick in je nieuwe mailprogramma.

Ik heb gezien dat je in WinMail met .fol bestanden werkt. En mijn backup bestand van Outlook 2007 is .pst bestand.

Kan ik deze converteren met een programma of is dat niet mogelijk? :s

Op mijn vorige computer kan ik niet meer gaan zien, of de backup in een ander formaat zetten, want die is al op zolder gezet. :s

Toch al serieus bedankt voor de informatie !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.