Ga naar inhoud

Gast info

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik maak mijn eigen websites in Publisher. Nadat ik de update van eplorer 8 had uitgevoerd wordt de navigatie niet meer weer gegeven. Heeft iemand enig idee?

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hey ,ik maak ook mij mijn website in publisher en had ook hetzelfde probleem,doe gewoon het volgende; klik op je werkbalk en dan bovenaan op schikken drukken en dan groep opheffen ,probleem opgelost,enkel als je aan je site werkt even de groep terug groeperen en daarna terug opheffen voor je hem upload.groetjes sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hey ,ik maak ook mij mijn website in publicher en had ook hetzelfde probleem,doe gewoon het volgende; klik op je werkbalk en dan bovenaan op schikken drukken en dan groep opheffen ,probleem opgelost,enkel als je aan je site werkt even de groep terug groeperen en daarna terug opheffen voor je hem upload.groetjes sven

Hallo,

Bedankt voor je reactie. De optie groep opheffen is grijs en dus niet benaderbaar. Heb je nog meer suggesties die misschien werken

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.