Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

In bezit van afgelopen week, en om eerlijk te zeggen dat Windows daar zeker nog van kan bijleren, het besturingssysteem is soepeler en veel sneller. :D

In bezit van een i7 920 2,66 GHz met 4 GB DDR3 Ram geheugen is een snel machine, maar mijn iMac een Duel Core 2 2,66 GHz met ook 4 GB DDR3 Ram geheugen met een FSB van 1066 is toch een stuk sneller. Hoogwaarschijnlijk zal dit wel aan het besturingssyssteem liggen. Had ik dit ooit eerder ontdekt had ik nooit die i7 920 gekocht, daar heb ik nu een beetje spijt van. Wat moet het dan niet worden dat Snow Leopard uitkomt voor Mac, daar gaat volgens mijn gedachten Windows 7 niet tegenop kunnen. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een goede keuze om voor Mac te kiezen.

Hier op het PCH kantoor hebben we ook een mac staan en dat draait inderdaad erg snel :-)

Ik had trouwens gelezen dat de snow leopard een snelheidswinst zou opleveren dus dat zou nog beter zijn.

Een upgrade van Leopard zou mogelijk zijn, maar er was (nog) geen prijs dacht ik.

Zal iets rond de 25 euro zijn vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zal u spijt hebben van i7 920 maar wacht tot er nieuw programma geschreven worden dat zal u geen spijt van hebben.

Ik heb weliswaar geen iMac maar toen ik mijn computer kocht in 2003 was dat ook veel te hoog maar nu moet ik alleen duimen leggen voor Vista. Alhoewel mijn computer wel Vista kan draaien mits andere videokaart zal ik niet doen.

Nochtans heb ik 478 socket Pentium 4 dual 2600mhz met 2 GB geheugen. Dat is nu de norm 2 GB geheugen. Zeer soepel machinetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een goede keuze om voor Mac te kiezen.

Hier op het PCH kantoor hebben we ook een mac staan en dat draait inderdaad erg snel :-)

Ik had trouwens gelezen dat de snow leopard een snelheidswinst zou opleveren dus dat zou nog beter zijn.

Een upgrade van Leopard zou mogelijk zijn, maar er was (nog) geen prijs dacht ik.

Zal iets rond de 25 euro zijn vermoed ik.

De prijzen zijn schijnbaar bekend, voor de personen die een mac hebben gekocht na 8 juni 2009 met leopard erop, kunnen upgraden voor maar 8,95€. Ik heb net pech, mijn mac heb ik net 2 dagen te vroeg gekocht.

Al de geen die voor 8 juni een mac met leopard hebben gekocht zouden kunnen upgraden voor de prijs van 28,95. Deze prijs is ook een zeer goede meevaller, en ben zeker van plan om een upgrade uit te voeren.

Dit zijn bronnen die ik heb door gekregen, zodus hou mijn gegevens onder voorbehoud.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zal u spijt hebben van i7 920 maar wacht tot er nieuw programma geschreven worden dat zal u geen spijt van hebben.

Ik heb weliswaar geen iMac maar toen ik mijn computer kocht in 2003 was dat ook veel te hoog maar nu moet ik alleen duimen leggen voor Vista. Alhoewel mijn computer wel Vista kan draaien mits andere videokaart zal ik niet doen.

Nochtans heb ik 478 socket Pentium 4 dual 2600mhz met 2 GB geheugen. Dat is nu de norm 2 GB geheugen. Zeer soepel machinetje.

Pas oordelen dat je met mac hebt gewerkt, lees eerst de twee artikkels eens

Apple onthult alles van Snow Leopard tijdens WWDC | MacVandaag

'RC Windows 7 nauwelijks sneller dan Vista' | Webwereld

Ik klaag nu ook niet van vista, ik heb er zelf nog 2 computers met vista + een laptop en alles draait perfect, geen enkel probleem gehad. Maar mac met leopard toch sneller en gebruik van minder ram geheugen en veel lichtere processor nog betere prestatie t.o.v. windows vista, en over windows 7 oordeel ik nog niet, nog niet geprobeerd maar er zijn personen die leopard toch nog een pak sneller vinden dan windows 7. :-) die de test hebben gedaan. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelheid wordt voor groot deel bepaald door de samenstelling van de computer.

Zelf heb ik 10 computers en laptops.

Ik heb onlangs laptop gekocht met Vista en Vista gaat even snel als XP op mijn computer. Over Leopard kan ik helemaal niet over oordelen.

Binnenkort kopen we nog computers bij en dan zal er zeker een bij zijn van apple want bij apple zijn er programma's bij die beter zijn dat Windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelheid wordt voor groot deel bepaald door de samenstelling van de computer.

Zelf heb ik 10 computers en laptops.

Ik heb onlangs laptop gekocht met Vista en Vista gaat even snel als XP op mijn computer. Over Leopard kan ik helemaal niet over oordelen.

Binnenkort kopen we nog computers bij en dan zal er zeker een bij zijn van apple want bij apple zijn er programma's bij die beter zijn dat Windows.

Inderdaad op dat gebied heb je gelijk mac heeft goede programma's, ik keur windows ook zeker niet af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel rekening houden dat Apple maar voor een paar computers een os moet schrijven. Ze kunnen dus rekening houden met bepaalde hardware.

Terwijl dat Windows voor véél meer gebruikers geschreven is, en daarom ook slechter draait.

En ik geef toe dat Windows alles behalve perfect is, maar het werkt wel lekker vind ik.

Zeker Windows 7 draait hier als een zonnetje...

Die 920 mag je altijd aan mij geven hoor ;-)

(Hier ben ik weer om Apple af te krakenxD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet wel rekening houden dat Apple maar voor een paar computers een os moet schrijven. Ze kunnen dus rekening houden met bepaalde hardware.

Terwijl dat Windows voor véél meer gebruikers geschreven is, en daarom ook slechter draait.

En ik geef toe dat Windows alles behalve perfect is, maar het werkt wel lekker vind ik.

Zeker Windows 7 draait hier als een zonnetje...

Die 920 mag je altijd aan mij geven hoor ;-)

(Hier ben ik weer om Apple af te krakenxD)

Al goed dat Windows 7 beter draait dan Vista, thans zelf nooit problemen gehad met Vista en mijn zus ook niet. Ik denk dat de problemen bij Vista te veel te danken is aan de persoon zelf die er mee omgaat of een verkeerde samenstelling van hardware. Al veel computers gekocht met Vista en ze blijven allemaal stabiel draaien zonder problemen, toch blijf ik nu bij Leopard, nog stabieler en sneller. :-)

Mijn zus haar computer zal ik zeker upgraden naar W7 en ik naar Snow Leopard.

Maaaaaaar, die 920 die geven we zeker niet weg hoor snoepertje xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.