Ga naar inhoud

internet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is er misschien nog iemand die me kan helpen met dit probleem?? Ik zie dat mijn rapport 9x is gelezen.....:-)

Ik word er gek van om maar steeds weer de verbinding uit te schakelen en weer in.

De pc heeft ook moeite om het netwerkadres te vinden.....? Kan dit er mee te maken hebben?

Dus nu moet ik meerdere malen in en uitschakelen om weer verbinding te krijgen. Erg vervelend allemaal.

vr gr willemien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uw log nog eens gekeken en vergeleken met de gegevens van HP.

Op basis daarvan moet ik vaststellen dat u blijkbaar ergens anders uw drivers hebt gedownload want u versie van uw netwerkkaart is namelijk 10.86.0.0 terwijl de vorige versie 10.62.1.2 en de huidige versie 10.100.0.0

Dus vermoed ik dat u een verkeerde netwerkkaart driver hebt.

Ik moet nog even zoeken welke je moet nemen want HP is voor uw computer deze keer niet duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

Broadcom License Agreement

Je moet helemaal naar onder scrollen en dan op accept klikken.

Let op waar dit opslaat.

Met de rechtermuis uitpakken.

Ga nu naar Deze computer en klik met de rechtermuis op eigenschappen.

Klik op hardware

Klik op apparatenbeheer

Je ziet netwerkadapter

Daar ziet je broadcom adapter

Klik met de rechtmuis op struurprogramma wijzigen.

Klik op Nee, nu niet

Volgende

Klik op Ik wil zelf kiezen

Klik op bladeren

Ga nu naar de map waar je hebt gedownload en klik op de map.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan proberen om de klok probleem te verhelpen.

Je hebt waarschijnlijk een firewall. (Niet Firewall van XP maar van antivirus)

Kijk eens bij firewal of dit niet wordt geblokkeerd:

netwerktijd protocolpoort 123

ofwel

NTP-blokkering (Network Time Protocol)

Als er niks wordt geblokkeerd dan dit doen om te zien of het helpt in uw geval vanwege de rechtstreekse verbinding met uw provider.

Dubbelklik op de klok onderaan.

Klik op de tab tijd

Vink uit: Klok automatisch met een tijdserver op het internet synchroniseren

Zet de klok nu juist.

Blijft de klok juist lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.