Ga naar inhoud

RAM geheugen uitbreiden


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben van plan om mijn ram geheugen uit te breiden omdat ik de sims 3 wil spelen en mijn computer daar nu eigelijk te traag voor is omdat ik maar 512mb ram heb.

Nu is mijn vraag hoe ik dit moet aanpakken? Heb hier namelijk zo goed als geen verstand van... Heb al het programma Everest Ultimate edition gedownload zodat ik alle informatie over mijn computer kan vinden maar weet niet op wat ik moet letten.

Wie kan mij helpen?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb uw vraag verplaatst naar aan & verkoopadvies.

graag zouden wij de complete specificaties van uw pc weten zodat we beter advies kunnen geven.

druk in het beginvenster van everest op computer en vervolgens op overzicht.

dan ziet u in de 2e alinea het kopje moederbord, daarvan zouden wij graag de volgende punten van weten

-processor

-moederbordnaam

-moederbord chipset

-dimm1

en van de allinea scherm zouden wij graag het type videokaart weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moederbord: CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+

Moederbordnaam ASRock K8 Combo-Z (3 PCI, 1 AGP, 5 DDR DIMM, Audio, LAN)

Moederbord Chipset ULi/ALi M1689, AMD Hammer

Systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)

DIMM3: Apacer Tech. 512 MB PC3200 DDR SDRAM (2.5-4-4-8 @ 200 Mhz) (2.0-4-4-7 @ 166 Mhz)

Video kaart NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB)

Hoop dat dit alles is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ai ai.. ik vraag mij af of dit normaal de sims 3 gaat spelen....

als ik jou was zou ik niet enkel mijn werkgeheugen upgraden maar ook eens serieus kijken naar een andere videokaart.

als je nieuw werkgeheugen gaat zoeken moet je op zoek gaan naar "ddr sdram pc3200 (400Mhz)"

en een videokaart moet je er een zoeken met een AGP interface (GEEN pci-expres!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nieuw werkgeheugen gaat zoeken moet je op zoek gaan naar "ddr sdram pc3200 (400Mhz)"

als niet alle bankjes gevuld zijn kan je geheugen bij steken, als ze allemaal gevuld zijn moet je ze vervangen (wat ik betwijfel of ze allemaal vol zitten)

schokkend beeld zou ik toch eerder denken aan slechte prestaties door de videokaart (zeker deze geforce FX5200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.