Ga naar inhoud

spamfighter


urbain1

Aanbevolen berichten

nou na alles gelezen te hebben en eens wat gezocht te hebben links en rechts

kom ik met wel iets raars.

in outlook of outlook exspress zullen nog wel enkele verwijzingen zitten of knoppen naar spamfighter.

deze moeten verwijderd worden omdat hij heel de tijd windows installer geeft.

daarnaast werkt tune up (wat karel zei dus anders nog gewoon het beste.

[spamfighter nestelt zich in Outlook Express en/of MS Outlook en geeft een specifieke werkbalk met de knoppen Blokkeren en Doorlaten en verder de mogelijke instellingen.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

helaas ik kan dus niets vinden wat ook maar met spamfighter te maken heeft;

en toch zie ik dat in het register staan ook nadat het is verwijderd,het komt steeds terug en de windows installer komt ook na de herstart tevoorschijn hetzij niet zo lang meer als voorheen het komt eventjes opduiken en als ik niets doe is het weg (wil niet zeggen dat het niet op de achtergrond zou blijven werken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan weer,ik heb de oplossing van jouke uitgetest en het werkt niet,of toch niet volledig.

Als ik nu outlook open krijg ik de melding dat spamfighter niet gevonden kan woren en dat ik naar de makers van het programma moet gaan,dat laatste ga ik toch niet meer doen want ik krijg toch de gewone oplossing voorgeschoteld,en die heb ik al meermaals uitgevooerd.

jammer maar misschien heeft iemand anders nog een oplossing.

Voor zoiets wil ik geen format C uitvoeren.

Controleer nog even de invoegtoepassingen in outlook.

wanneer u outlook 2003 of eerder hebt vindt u dit hier:

Ga in het menu Extra naar Opties en kies het tabblad Overige. Druk daar op de knop Geavanceerde opties en daarna op COM-invoegtoepassingen. Hier kunt u deze uitschakelen.

Voor outlook2007 gaat u naar:

menu 'extra'- vertrouwenscentrum --> invoegtoepassingen

onderaan ziet u 'beheren' COM-toepassingen - klik op de knop Start ernaast. Nu kunt u ook invoegtoepassingen uitschakelen of verwijderen.

Kijk dit dus even na of spamfighter er hier niet staat.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier het gevraagde, ik had dit al in word geplakt.

........... De invoegtoepassing spamfighter helper outlook extension©program files spamfighter clients sfoltool.dll)kan niet worden geladen in outlook.neem contact op met de fabrikant van de invoegtoepassing voor een update.Als er geen update beschikbaar is,moet u de invoegtoepassing verwijderen.

*hoe ik dat dan moet doen weet ik dus ook niet omdat ik gewoonweg niets van spamfighter meer heb staan(denk ik)*

en toch na een hele tijd op de pc te zijn verschijnt de installer toch weer maar die verdwijnt dan na een tijdje

dit zie ik telkens als ik outlook wil openen

De windows installer die telkens verschijnt tijdens een opstart kan ik niet kopieëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij die invoegtoepassingen zie je dit staan: Redemption Helper Outlook Extension,

zoja, dit is de boosdoener

zonee, post even hier, dan kijk ik verder

karel

ps: Ik zie dat je dit op andere fora ook reeds poste:

http://www.pctuts.be/forum/showthread.php?t=13905

u mocht dit gerust vermelden, zo konden we reeds de geprobeerde dingen nakijken ipv alles 2 keer uit te leggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het; misschien had ik het moeten vermelden , maar ik wist dus niet dat je ook op andere fora aanwezig was dus kon ik niet weten dat ik het mocht vertellen.

Ik ben zo al een weekje over en weer aan het corresponderen maar ik heb langs geen enkele kant al een oplossing aangeboden gekregen,wel veel tips en ik heb daarvoor iedereen die mij heeft geholpen telkens bedankt voor hun hulp.Nu wacht ik nog altijd op een oplossing * beter dan een format C*.

Wat u mij had gevraagd kan ik niet bevestigen het gevraagde staat dus niet in de invoegtoepassingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.