Ga naar inhoud

spamfighter


urbain1

Aanbevolen berichten

Hallo ,helpers

Ik heb hier een probleem met spamfighter,namelijk ik kan die niet verwijderen of toch niet volgens de pc.

Ik heb het verwijderd via configuratie software en dacht dat dit voldoende zou zijn,helaas telkens na een opstart verschijnt windows installer om het programma terug te installeren,en als dat niet lukt vraagt die naar de cd rom.

de cd rom bestaat niet want het was een free versie die ik had gedownload.

Heb alles uit het register verwijderd wat maar met spamfighter te maken had (eerst gewoon en daarna ook nog in veilige modus)maar het heeft niet geholpen de installer komt steeds terug.Dat vertraagt het opstarten van de pc en ik moet telkens op annuleren klikken vooraleer ik mijn pc kan gebruiken.

Wie weet raad ???

Het opnieuw installeren en terug verwijderen helpt ook niet.

Ik werk met windos XP home.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste,

Als u kijkt bij ''Uitvoeren-->Msconfig-->Services en opstarten

Ziet u daar nog iets van Spamfighter tussen staan, zoja moet u die wegvinken.

Als het bovenste niet wil lukken kunt u uiteraard nog systeemherstel proberen en uw pc terugzetten naar een vorige datum.

Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Urbain,

Ik heb zelf ook problemen gehad met Spamfighter en kon het niet verwijderen. Na mail naar spamfighter kreeg ik onderstaande oplossing.

Misschien heb je hier iets aan.

gr. Jouke

Jouke@zeelandnet.nl

* Draai het volgende programma: http://download.spamfighter.com/download/remove.exe

* Herstart uw computer

* Outlook (Express) NIET openen!

* Delete/verwijder de SPAMfighterfolder in c:\program files\ (of waar u SPAMfighter opgeslagen heeft)

* Schakel uw Anti-virus uit

* Download in het hoofdprofiel een nieuwe SPAMfighter via: http://www.spamfighter.com/Lang_NL/download_download.asp

* Installeer het programma

* Controler of alles in orde is, ga naar het andere profiel: ga naar Start -> Alle programma's -> SPAMfighter. Klik het opkomende configuratiescherm weer weg

* Schakel uw Anti-virus weer in

Het Remove.exe bestand zal uw instellingen in de zwarte en witte lijst helaas ook verwijderen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oplossing va jouke nog niet getest maar dat kan ik later nog doen,de oplossing van de site van spamfighter vertelt dat ik de software moet verwijderen in de map software en ook de cookies zouden moeten verwijderd worden,dus dat alles is gedaan ,maar het probleem blijft bestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik dan weer,ik heb de oplossing van jouke uitgetest en het werkt niet,of toch niet volledig.

Als ik nu outlook open krijg ik de melding dat spamfighter niet gevonden kan woren en dat ik naar de makers van het programma moet gaan,dat laatste ga ik toch niet meer doen want ik krijg toch de gewone oplossing voorgeschoteld,en die heb ik al meermaals uitgevooerd.

jammer maar misschien heeft iemand anders nog een oplossing.

Voor zoiets wil ik geen format C uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan even TuneUp Utilities te draaien en pc wat op te schonen, deze is iets krachtiger en met beetje geluk haalt hij de fout weg.

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

installeer deze even en voer dan '1-click maintenance' uit. (staat op bureaublad na installatie normaal.

en daarna TuneUp RegistryCleaner (complete scan) (paar keer doen tot hij 0 fouten geeft)

Laat even horen wat het resultaat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.