Ga naar inhoud

spamfighter


urbain1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ok, ik heb even urbain z'n pc overgenomen en volgende geprobeerd:

- invoegtoepassingen gecontroleerd: is niet aanwezig

- Office hersteld

Wat kan je nog proberen:

- backup uw outlook mails mbv dit tooltje.

- verwijder office

- installeer office opnieuw

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas werkt het backup niet om de eenvoudige reden dat het geen **** versie is zoals ik u al heb verteld.

Dus diene backup gaat niet door en nu kan ik het niet verwijderen of opnieuw installeren.Jammer.En het is trouwens voor office tot en met 2003

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de zoveelste keer spamfighter gedownload,maar ik heb even opgelet en de juiste versie gekozen om te installeren,het was een gok want er zijn al zoveel versies van verschenen dat je niet meer weet welke versie je nu hebt.Dus na de installatie (hopelijk de goede) heb ik het programma direkt verwijderd,met succes,ook heb ik opgelet dat de begeleidende brief was ingevuld waarom ik het programma had verwijderd (had ik de vorige keer dus niet gedaan).

Na een herstart was alles voorbij en had ik dus geen enkele foutmelding meer.

Aan allen bedankt voor de moeite en de hulp.

Deze mag dan gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet eens meer kunnen reageren op mijn mails over spamfighter.

Wat ik nog wilde vertellen aan jan en alleman is vermoed ik dat je steeds de juiste versie terug installeerd.

Ik had verschillende versies gedownload en geinstalleerd zonder succes en toevallig heb ik de juiste versie geinstalleerd en alles was OK.

Nogmaals bedankt voor de hulp en misschien heb je hier wat aan .....................

---Einde citaat---

beste,

mijn excuses, ik heropen hem even zodat u alsnog de reactie kan plaatsen.

groeten

yannick

Bedankt Yannick dat ik dit nog heb kunnen melden,misschien hebben sommigen er wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.