Ga naar inhoud

[OPGELOST] e mail adres geweigerd..


rogier

Aanbevolen berichten

Hallo

Mijn oude aanmelding werkte niet meer, dus heb ik een nieuwe gemaakt. Nu heb ik een probleem,eigenlijk mijn ega.

Ze kreeg een e mail van een vriendin, en wilde daar op antwoorden maar dit lukt niet, het e mail adres is xxx@skynet.be

Ook dit adres aanmaken in het adresboek van outlook exp. als in hotmail gaat niet.

Ik heb het geprobeerd op mijn laptop, en ook hier gaat het niet.

Hoe kan dit, een adres die verzonden is niet kunnen beantwoorden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een email verzendt is het aangekomen ofwel krijgt je een bericht dat het niet aangekomen is.

Als je een email binnen krijgt en uw wilt terug zenden dan kan je met de rechtermuis op Beantwoorden. En dan verzenden. Het adres is dan correct.

Controleer of haar adres wel klopt in uw adressen bestand.

Dubbelklik op haar bericht

Dubbelklik bovenaan naast Van

U ziet nu haar juiste emailadres

Kopieer dit en plak die in de adres van haar in de adressenbestand.

Verder is niet duidelijk wat je wilt zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u.

Ja dat is net het probleem, dat gaat enkel over die ene mail, al de andere gaan wel.

Dus de binnengekomen mail,... klik beantwoorden, ...teks intypen...verzenden...en en dan krijg ik: ongeldig e mail adres.

Een fout kan dus niet bij intypen van het adres, want gebruik de inkomende.

Dit adres copieren en plakken in het adresboek, en dit dan gebruiken gaan ook al niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enkele vermoedens nl de volgende:

- men heeft een foutief emailadres ingevoerd voor het antwoordadres bij het sturen van een bericht naar u

- de mailbox van de andere kan overvol hebben gezeten of de mail is te groot voor wat er nog bij kan en krijg je ook een foutmelding.

Kan je daarom de foutmelding die je kreeg in dit forum plaatsen zodat we kunnen zien waarom het bericht precies is geweigerd?

Alvast bedankt

Kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste stegisoft,

Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn. Het probleem zit niet bij Rogier, maar bij diegene die het alias xxx@skynet gebruikt. Dit alias staat gekoppeld aan een opgezegd abonnement. Degene van wie het alias is (de vriendin van de ega van Rogier) zou het alias moeten laten koppelen aan een openstaand abonnement. Dat kan via de helpdesk op het nummer 080022312 optie 2.

vriendelijke groet,

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.