Ga naar inhoud

bootable usb


kevkeds

Aanbevolen berichten

halo ,

ik heb windows xp op mn pc staan maar zou graag vista instaleren via mijn usb maar krijg men usb niet bootable ik heb al op google naar oplossingen gezocht ma er zijn zoveel verschillende wijzen om het te doen ma de meeste leggen het uit vanuit vista wat hier dan niet lukt heb het al is geprobeert maar bij het opstarten krijg ik dan foutmelding van de usb.Ik heb alle bestanden ook eens zo op mijn usb gezet maar na de instalatie loopt hij vast ik dnek dat dat komt omdat hij niet kan opstarten via de usb. Kan iemand mij helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is deze een oplossing voor u:

Hands On: Windows installeren via een usb-stick

alvast bedankt voor u reactie ,

ik heb dat al eens geprobeerd gehad via die site en alles is goed uitgelegd enz maar op het einde als je kijkt zie je dat zijn uitleg voor windows Xp te boten op usb stick is. want dat progje vraagt ook heel de tijd naar "give xp setup source path" ik dacht van ik zl dat anduiden en gewoon dan naar het mapje van vista gaan en dat dan kiezen maar dat lukt dan weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit ogenblik ben ik aan het testen om bootable usb te maken.

Ik maak gebruik van Windows 7 64 bits.

De computer gaat wel degelijk naar de usb-stick maar op dat moment ging die ook niet verder.

Ik dacht eerst dat ik iets vergeten ben.

Maar omdat het 64 bits is moet ik nog wachten op de geheugen die zo gezegd in voorraad was maar na een week nog steeds niet binnen is.

Ik zal morgen dan maar de windows 7 32 bits eens proberen.

Indien het lukt dan hoeft je maar 2 stappen te doen.

Wel afwachten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit ogenblik ben ik aan het testen om bootable usb te maken.

Ik maak gebruik van Windows 7 64 bits.

De computer gaat wel degelijk naar de usb-stick maar op dat moment ging die ook niet verder.

Ik dacht eerst dat ik iets vergeten ben.

Maar omdat het 64 bits is moet ik nog wachten op de geheugen die zo gezegd in voorraad was maar na een week nog steeds niet binnen is.

Ik zal morgen dan maar de windows 7 32 bits eens proberen.

Indien het lukt dan hoeft je maar 2 stappen te doen.

Wel afwachten hoor!

ok ik zal nog even wachten toch bedankt hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij gelukt om een zeer gemakkelijke manier om met een ubs-stick windows 7 te installeren vanaf opstarten van computer zoals een cd.

Dat gaat zeer snel. Ik denk dat Windows 7 op zowat een kleine 20 minuten klaar was.

Het maakt ook niet uit om welke windows het is.

Binnenkort zal ik alle windows op 1 usb-stick zetten en dan kan ik kiezen welke windows ik wil installeren.

Nou wilt je zeker weten hoe ik deed....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.