Ga naar inhoud

nvlddmkm werkt niet... tijdens gamen


Aanbevolen berichten

Wanneer ik game staat opeens mijn scherm stil en moet ik naar het bureaublad terug gaan waar rechtvanonder een geel driehoekje staat met een uitroepteken. Er staat soms een ballonetje bij met:

beeldschermstuurprogramma werkt niet meer en word herstelt

beeldschermstuurprogramma nvlddmkm werkt niet meer en is hersteld

Soms is er ook geen ballonetje bij, dat hangt van spel tot spel af. Op het

net staan veel verwante maar nergens een oplossing. Heb het vooral met

bioshock, call of juarez bound in blood, medieval 2 total war, crysis

Met coj bound in blood kan ik gewoon terug in het spelgaan maar met

crysis, bioshock, medieval 2 moet ik het spel afsluiten. Het is allemaal begonnen met crysis. Bij crysis kan ik het verhinderen (of uitstellen) door

de details lager te zetten, maar echt laag. Bij bioshock kan ik een tijd spelen, maar niet overdreven lang. Met spellen als counter strike source, team fortress 2 heb ik geen last.

Mijn video kaart is NVIDIA GeForce GTX 295

ik heb de momenteel de voorlaatste driver, met de laatste had ik juist hetzelfde.

Mijn pc is nog maar een paar maanden oud, hij is van eind februari.

Heb al lang aan het zoeken geweest en werd er zot van:pcguru:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een van de meest voorkomende problemen met de stabiliteit grafisch is wanneer het systeem volledig "bevroren" of "hangen" door de gebruiker.

Gebruiker die een paar seconden wachten en vervolgens opnieuw de PC opstarten door middel van Powerknop. Meestal is de grafische verwerkingseenheid (GPU) druk bezig met verwerking intensieve grafische bewerkingen, meestal tijdens de games. Dit leidt dat er niets wordt bijgewerkt op het scherm, wat betekent dat voor de gebruiker die het systeem is bevroren.

Ik zal verder met een andere collega hierover bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou misschien verbeteren.

Bij SP1 worden worden de informatie verzonden naar Microsoft in verband met wat je hebt.

Hopelijk dat bij SP2 in orde komt.

Alsvorens SP2 downloaden kan je beste uw computers eerst laten nakijken door Kape.

Download

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.