Ga naar inhoud

[OPGELOST] multimediaknoppen Dell studio 1737


issike

Aanbevolen berichten

hallo iedereen!

ik heb sinds enige tijd een dell studio in mijn bezit. Het leuke wat ik aan deze laptop vond waren de multimediaknopjes waar ik het volume en zo mee kon regelen. Dit was namelijk touchscreen en lichtte op telkens ik deze aanraakte. Nu werken deze niet meer (nadat ze anderhalve maand hebben gewerkt). Ik heb al naar Dell gebeld en de meneer aan de andere kant van de lijn zei na lang zoeken dat volgens hem de enige oplossing het herinstaleren van vista zou zijn. Dit vind ik (ook al ben ik geen computerexpert) nogal vreemd, net omdat ik denk dat dit niets met het besturingssysteem te maken heeft.

Maar nu zit ik nog steeds met hetzelfde probleem. Zou het dan toch iets met vista te maken hebben? Alle hukp is welkom!

mvg,

Isaura Verhaegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik u was nog eens bellen naar Dell.

Dan kan je dit zeggen:

Als ik toch moet herinstalleren dan worden de driver herstelt en dan kan je net zo goed zeggen om welke driver het gaat.

Misschien kan ik zien om welke driver het gaat.

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast peterfloyd

Ik heb hetzelfde probleem .Ik heb deze computer in juni 2009 gekocht en in augustus deden de multimediaknoppen het niet meer.Opgestuurd en het werd gemaakt.Na een paar dagen ging ie weer stuk. Ik heb nu een mail gestuurd en a.s maandag ( 7 september) ga ik bellen. Ik wil eigenlijk mijn geld terug of een nieuwe computer..geen vertrouwen meer in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik heb hetzelfde probleem .Ik heb deze computer in juni 2009 gekocht en in augustus deden de multimediaknoppen het niet meer.Opgestuurd en het werd gemaakt.Na een paar dagen ging ie weer stuk. Ik heb nu een mail gestuurd en a.s maandag ( 7 september) ga ik bellen. Ik wil eigenlijk mijn geld terug of een nieuwe computer..geen vertrouwen meer in

Dag peterfloyd, je moet eens googelen naar het probleem, ik heb mij een dell studio 17 besteld en vooraf gekeken welke meestvoorkomende problemen dat dit product heeft, ik heb de oplossing voor het probleem gevonden (ben nog niet 100% zeker als het wel echt werkt:

- sluit de computer volledig af

- haal de batterij eruit en trek de voedingskabel uit

- druk 30 seconden op de aan/uit toets

- steek batterij en voedingskabel terug in en start het systeem op

normaal zou het probleem moeten opgelost zijn, alle reststroom die nog op het moederbord zit wordt opgebruikt zodat alle componenten (inc de touchknoppen) zogezegd "gereset" worden (er gaan geen gegevens verloren)

Grtz

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dag peterfloyd, je moet eens googelen naar het probleem, ik heb mij een dell studio 17 besteld en vooraf gekeken welke meestvoorkomende problemen dat dit product heeft, ik heb de oplossing voor het probleem gevonden (ben nog niet 100% zeker als het wel echt werkt:

- sluit de computer volledig af

- haal de batterij eruit en trek de voedingskabel uit

- druk 30 seconden op de aan/uit toets

- steek batterij en voedingskabel terug in en start het systeem op

normaal zou het probleem moeten opgelost zijn, alle reststroom die nog op het moederbord zit wordt opgebruikt zodat alle componenten (inc de touchknoppen) zogezegd "gereset" worden (er gaan geen gegevens verloren)

Grtz

Jens

hallo, ik was degene die dit topic heeft opgestart, en ik heb geprobeerd wat u zei, en het heeft gewerkt!

Ontzettend hard bedankt iedereen die heeft gereageerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.