Ga naar inhoud

zware all-round pc samenstelling


Aanbevolen berichten

Je verliest er helaas wel je garantie mee.

Daar doen ze niet moeilijk over, je houd gewoon de stock koeler bij, en zet die erop als je garantie nodig hebt.

Niemand die iets in de gaten heeft....

Bij de meeste winkels maken ze er niet eens een probleem van...

Je gebruikt immers de stock koeling van de cpu ook niet altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt :)

Ik heb nog niet de tijd gehad om de sapphire en de XFX nog niet vergeleken.

Het geluid van de kaarten is niet echt een groot probleem, tenzij ze echt wel veel lawaai maken. De kast die ik gekozen heb is wel voorzien van geluids isolatie, misschien helpt dat ook al wat.

Ik had bij mijn samenstelling gekozen voor een volledige installatie van de pc, maar ben eigenlijk aan het overwegen om enkel te gaan voor de moederbord/cpu/ram installatie. Is 40 euro minder en ik kan de rest perfect zelf installeren. De cpu waarschijnlijk ook, maar als je daar iets aan misprutst ben je direct veel geld kwijt.

Morgen als ik tegoei wakker ben ga ik nog eens tegoei kijken voor de grafische kaart en dan bestellen. Dat ik weer fatsoenlijk kan pc'en ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor die Scythe Musashi gaan, blijkbaar is het een heel goede koeler :)

Heb nog een laatste vraagje als het niet geeft ...

Zou ik best gewoon voor de 32bits vista gaan of de 64bits nemen? Werken alle programma's gewoon op de 64 versie of moet je echt voor alle programma's 64bits versies nemen dan?

Ik ga natuurlijk voor de versie met Windows7 offer. Betekend dit dat je nadien gratis kunt overstappen op Windows7?

Of kan ik tot windows7 uitkomt misschien beter gewoon een xp licentie die ik hier nog heb liggen gebruiken om nadien windows7 aan te schaffen. Ik weet niet of dit goedkoper zal zijn dan die aanbieding van nu.

Blijkbaar is de Basic versie goed genoeg, als je die flashy aero desktop niet nodig hebt. Voor de rest wat er meer in de premium zit kan je evenzeer andere programma's gebruiken, niet?

Sorry dat ik nog eens ambetant doe met een vraagje, maar alvast bedankt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast [S]Darkness

Alle progamma werken onder 64 bit tegenwoordig , en 64 bit is tegenwoordig ook nog eens sneller in bepaalde progamma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo

vandaag is de pc aangekomen :-), door dat ik 2 keer iets aan bestelling had toegevoegd en we dan steeds moesten wachten op de internationale overschrijving, is het dus wat vertraagd.

de OCZ voeding is wel vergangen moeten worden door een andere, omdat die van OCZ heel moeilijk te krijgen was en ze niet konden zeggen wanneer die binnen kwam. Ik heb dan maar voor eentje van Be Quiet! gekozen.

Die Scythe vga koeler wouden ze wel niet installeren, spijtig want juist daarvoor had ik gekozen voor de volledige installatie, ik wou anders gewoon de processor en koeler laten plaatsen.

Er is me hier gezegd dat die orgininele koeler veel lawaai maakt, en ik heb die er nu nog insteken (eerst eens fatsoenlijke handleiding zoeken voor vga koeler installatie), en ik moet zeggen dat hij echt ratelt :s alsof er iets de ventilator soms blokkeerd. Is dit normaal? De pc zou normaal getest zijn door azerty, dat doen ze als ze hem zelf installeren ...

Nja, ik ga eerst de software installeren enzo, en dan ga ik wel eens kijken voor de vga koeler te installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.