Ga naar inhoud

[OPGELOST] EagleNT.sys


Aanbevolen berichten

Makkelijkste weg is het hele register backuppen (voor de veiligheid) via "Bestand" -> "Exporteren" in de registereditor. Opslaan ... en indien nodig kan je dit dan later ongewijzigd terugzetten.

Dan verwijder je die onder screenshot 3 gemelde sleutels ... en kijk je of Kapspersky nog wat te melden heeft. Vermoedelijk zitten er nog andere sleutels van Eagle verborgen in je register, maar als ze geen aanleiding geven tot foutmelding mag je die daar (gemakshalve) dan laten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Makkelijkste weg is het hele register backuppen (voor de veiligheid) via "Bestand" -> "Exporteren" in de registereditor. Opslaan ... en indien nodig kan je dit dan later ongewijzigd terugzetten.

Dan verwijder je die onder screenshot 3 gemelde sleutels ... en kijk je of Kapspersky nog wat te melden heeft. Vermoedelijk zitten er nog andere sleutels van Eagle verborgen in je register, maar als ze geen aanleiding geven tot foutmelding mag je die daar (gemakshalve) dan laten zitten.

maar als de back up niet nodig was, moet ik die ook verwijderen dan?

En wat kan er gebeuren als het wel nodig is dat ik het terugzet?

en print scr 1 en 2 wat is daar mee? daar staat toch ook eaglent in?

Wat stel ik toch veel vragen :argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De backup is enkel uit veiligheidsoverwegingen. Als je een foutje bij het verwijderen mocht maken, kan je de originele versie terugzetten. Handig is ook dat je deze (tijdelijk) kan parkeren om dan te bekijken of alles optimaal blijft functioneren. Na een tijdje kan deze dan inderdaad verwijderd worden.

Mocht dat om enige reden niet optimaal zijn, dan kan je via importeren het oorspronkelijke register terugzetten. Maar laat je hierdoor niet afschrikken. In het geval van deze Eagle lijkt me dat niet meteen een probleem te zullen worden.

En waarom enkel screenshot 3 : daar zit de kern van het bestand, alle andere vermeldingen in het register (vermoedelijk zijn er zelfs nog meer dan alleen die van jouw screenshots, maar zijn er ook nog met een deel van de naam of andere verwijzingen naar deze Eagle) zijn minder belangrijk.

Vragen ? Nog vragen ? Shoot, me !

Link naar reactie
Delen op andere sites

De backup is enkel uit veiligheidsoverwegingen. Als je een foutje bij het verwijderen mocht maken, kan je de originele versie terugzetten. Handig is ook dat je deze (tijdelijk) kan parkeren om dan te bekijken of alles optimaal blijft functioneren. Na een tijdje kan deze dan inderdaad verwijderd worden.

Mocht dat om enige reden niet optimaal zijn, dan kan je via importeren het oorspronkelijke register terugzetten. Maar laat je hierdoor niet afschrikken. In het geval van deze Eagle lijkt me dat niet meteen een probleem te zullen worden.

En waarom enkel screenshot 3 : daar zit de kern van het bestand, alle andere vermeldingen in het register (vermoedelijk zijn er zelfs nog meer dan alleen die van jouw screenshots, maar zijn er ook nog met een deel van de naam of andere verwijzingen naar deze Eagle) zijn minder belangrijk.

Vragen ? Nog vragen ? Shoot, me !

nog wat vraagjes om zeker te zijn ;)

waar slaagt die back up dan op?

het deel links verwijderen en verwijderen gewoon met rechtermuisknop-> verwijderen?

en als ik het zou willen terug zetten, is er een optie importeren en gaat het meteen terug normaal dan?

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet echt veel tijd gehad, kheb eerlijk gezegt ook wel wat schrik om te mis peuteren.

laatst kreeg ik toen ik mijn profiel opende ( ik heb er 2 1 voor mijn ouders en dan de mijne) de melding dat het niet kon geladen worden en het leek erop dat ik alles kwijt was en terug naar de fabrieks instellingen was. ik schakelde snel de stroom uit, starte opnieuw en het ging weer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.