Ga naar inhoud

Geen internet meer na windows update


yentx

Aanbevolen berichten

Je kan toch perfect oplossen door een USB versie zoals deze die we ook gebruiken.

Belkin : Wireless N+ USB Adapter

Gewoon cdrom insteken en dan installeren en dan vraagt die om usb-netwerkkaart in de usb in te pluggen. Ofwel usb driver van cdrom installeren en zelf netwerk maken.

Je kan dat ook die usb-netwerkkaart die met draad is ook de usb-netwerkkaart zonder draad inpluggen in de usb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar nu begrijp ik het helemaal niet meer:

Ik ben begonnen over een niet werkende internetverbinding na updates van windows

Ik gaf aan dat ik 2 drivers voor mijn netwerkkaarten heb gevonden en wist niet precies hoe dit zat.

1 realtek ethernetverbiding die volgens Drivermax niet up te date is.

1 NVIDIA nForce 10/100/1000 Mbps Ethernet verbinding die volgens Drivermax up to date is. Maar bij nazoeken blijkt dit niet de meest recente.

Deze werd een aantal keer genoemd toen ik eerder problemen heb gehad met de internetverbinding. Ook kom ik op internet stukken tegen waar ze zeggen dat de nforce driver problemen geeft met vista.

En nu zijn we een aantal antwoorden verder waar we het steeds hebben over de usb lan stick. Maar ik heb / gebruik helemaal geen usb lan stick!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zat bij de log van Targa Hardware.

Wireless LAN: USB WLAN Stick

Maar nu snap ik het.

Het gaat om de draadloos muis.

Dus draadloos USB-stick hebt je niet.

Je hebt Gigabit-lan

Dus voor netwerkkabel.

Nu mijn vraag: hebt je realtek driver geïnstalleerd die ik voorstelde?

Realtek is driver voor de LAN

Als je dat nog steeds niet hebt gedaan doe dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.