Ga naar inhoud

Draadloze router installeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als de oude pc die wel internet heeft en plotseling niet dan ligt dat niet bij de oude pc.

Zoiets is altijd een extern of router probleem.

Stroom van router uitzetten.

Stroom van modem uitzetten.

10 seconde wachten.

Stroom van modem aanzetten.

Kijk eerst of alle lampjes groen zijn.

Indien een van de lampjes nog flikker dan kan het zijn dat er onderhoudwerken bezig zijn ofwel de modem niet meer goed is. In dit geval bellen naar Telenet en dan kunnen ze zien of er iets niet juist is.

Zijn alle lampjes aan dan de router aanzetten.

Internet zal dan herstellen.

Zit zeker niet te zoeken op de pc zelf want daar scheelt niks mee.

Het enige wat kan is dat de netwerkkabel indien je dat gebruik door de warmte een beetje los zit.

Dit geldt ook de netwerkkabel tussen de router en modem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb het over nieuwe computer.

Ik blijf bij het probleem voor het certificaat zoals ik in begin zei.

Heb alles volgens CD's (identiek zelfde software) van Belkin opnieuw geïnstalleerd volgens handleiding.

Als ik in netwerkcentrum verbinding probeer te maken vraagt hij naar:

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Aanmeldingsdomein:

Dat zou volgens mij de oplossing moeten zijn... (staat zelfs in handleinding ook)

Probleem is: welke gebruikersnaam (netwerknaam???), welk wachtwoord, aanmeldingsdomein?????

Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat router reeds was aangesloten op oude pc he.

Was daar ook beveiligd via WEP dus. Anders alles resetten op router??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb router gereset en dus alle instellingen en beveiligingen weg. Met schone lei beginnen.

Heel de installatie volgens boekje gedaan maar geen draadloze internetverbinding. Signaalsterkte is wel weer uitstekend...

Maar ik zit nog steeds met dat wachtwoord-probleem.

Ik weet in godsnaam niet waar ze het over hebben... Ik denk dat dat al de halve oplossing zou kunnen zijn maar ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.