Ga naar inhoud

[OPGELOST] Java JDK6.14 Probleem


rapid

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een probleem met Java 6.14 ik wil jullie vragen om hulp.

ik speel spelletjes die met Java werken maar nu doet mijn Java het niet meer het lukt niet om het te verwijderen, maar ook niet om opnieuw te downloaden omdat ik het al heb gedownload kan iemand mij misschien helpen?:s :stupid: :stupid:

javajdk614problem.png

Alvast Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Verwijder eerst via Software alle Java-versies behalve die 6 update 14. En probeer daarna eens opnieuw om ook die te verwijderen. Al begrijp ik niet meteen waarom die van je PC moet, want dat is de meest recente versie. Die zal je dus wel kunnen gebruiken voor je spelletjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder eerst via Software alle Java-versies behalve die 6 update 14. En probeer daarna eens opnieuw om ook die te verwijderen. Al begrijp ik niet meteen waarom die van je PC moet, want dat is de meest recente versie. Die zal je dus wel kunnen gebruiken voor je spelletjes.

oké ik heb die nu verweidert (behalve Java Development Kit 6 update 14 > krijg nu ook hetzelfde scherm.[eerst was het Java 6 update 14 ]) maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem,

en het komt omdat die java plotseling niet meer werkte dat ik hem weg wil, en ik wilde een nieuwe downloaden maar ik moest eerst die die er al op stond verwijderen volgens Java... nu dat niet lukt kan ik er geen nieuwe downloaden totdat er een recentere versie van java uitkomt en ik heb geen zin om nog een jaar te wachten :bawling: :s

[een nieuwe computer is ook GEEN optie door mijn rapport :s]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een reden waarom je de JDK (Developers Kit) voor Java-ontwikkelaars moet/wil downloaden en niet de JRE (het standaardprogramma voor gebruikers) ?

nee helemaal niet hoor maar als ik op de site van java [ java.com: Java + u ]doorklik had ik volgens mij gewoon development kit gedownload...

toen het niet meer lukte bij downloads andere java software 6.14 willen downloaden daar stond ook (JDK) en (JRE)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Combofix naar je Bureaublad.

Lees hier meer over correct gebruik van Combofix.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!


  • Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik heb nu die ComboFix gedaan en ook gerunt en ik heb nu die og maar het probleem is dat ik geen internetverbinding meer heb en ik denk dat het door ComboFix is :s dus nu kan ik die log niet posten :s kan je mij misschien helpen om mijn internet terug te krijgen het lukt niet en hetligt niet aan bedrading ofzo :s :stupid:

(ik zit nu op mijn moeder haar pc :s)

_____________________________________

ik heb mijn pc resetted en toen had ik terug internet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.