Ga naar inhoud

[OPGELOST] Java JDK6.14 Probleem


rapid

Aanbevolen berichten

O4 - HKCU\..\Run: [Reg Tool] F:\Program Files\Reg Tool\Reg Tool.exe -boot

deze staat niet in de lijst, wat nu? :s

Je hebt eerst het logje met HijackThis gemaakt (waar dit item nog instond) en daarna Combofix laten draaien (waarbij heel deze map verwijderd is). Dan is het logisch dat je dat nu niet meer kan vinden. Geen probleem ... gewoon doorgaan met de rest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Neen, niets fout gedaan. Vermoedelijk was er al een probleem vóór je aan alle vorige handelingen begon. Doe even dit :

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

En dan maar weer eens opnieuw proberen of JAVA nu weg wil ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moeten we - al is dat niet mijn favoriete aanbeveling - naar het register. Via Start -> Uitvoeren -> typ regedit kom je in de regsitereditor terecht. Neem daar eerst - voor alle zekerheid - een backup van dit register.

En ga dan HIER eens bij JAVA kijken. Daar staat de werkwijze om de verlopen sleutels van JAVA uninstaller uit het register te lichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Ga naar het volgende registerknooppunt:
    HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/
    Windows/CurrentVersion/Uninstall
  2. Onder het knooppunt Verwijderen wordt een groot aantal registervermeldingen tussen accoladen weergegeven. Bijvoorbeeld {B7915B05-FC28-11D6-9D24-00010240CE95}

ik vind het knooppunt verwijderen niet :s :stupid:

ik begrijp niets van die Register-editor :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooh ik snap het :s

Dit artikel is van toepassing op:

  • Platform(s):
    Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows 2003
  • JRE-versie(s):
    1.4.2_xx, 1.3.0_xx, 1.3.1_xx, 1.4.0_xx, 1.4.1_xx

staat er en ik heb 1.6.0_14.... :egg:;-) :embarassed::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.