Ga naar inhoud

Vista herkent geen usb-apparatuur


Veecee

Aanbevolen berichten

Is de geïnstalleerde taal van vista dezelfde als je toetsenbordindeling (vb. Nederlandstalige windows en Nederlandstalig toetsenbord)? Blijkbaar komt dit probleem vaker voor bij voorgeïnstalleerde vista wanneer de taal niet overeenkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook ergens gelezen. Ik heb echter een nederlandse vista-versie en ook een nederlands toetsenbord ingesteld. Dat lijkt me dus goed. Wat ik echter ook heb gelezen dat het te maken kan (!) hebben met het moment dat Vista geinstalleerd wordt en de keuze die dan gemaakt wordt voor de taal van het toetsenbord. Laat dat nu net VS (internationaal) zijn, en dat is dus niet dezelfde taal als Vista. Blijkbaar werkt het niet als je die taal later nog aanpast, en is de enige optie dan nog: herinstalleren:bawling:. Of weet iemand een list??? Ik kan niet geloven dat de makers zo dom zijn (jaja, wie kopt hem in...) dat dit probleem alleen zo op te lossen is, dus ik blijf hopen, wellicht tegen beter weten in. Suggesties blijven welkom...:D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's inderdaad waarschijnlijk hetzelfde artikel dat ik ook ergens gelezen heb. Een andere oplossing heb ik (spijtig genoeg) ook nog nergens gevonden.

Ik blijf zoeken! Ik ben ervan overtuigd dat er een andere oplossing moet zijn. Ergens een registry key ofzo... Maar 't is zoeken naar een naald in een hooiberg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stegisoft: Klopt. Maar het probleem dat de poster beschrijft kan blijkbaar veroorzaakt worden door het feit dat je bij de installatie van windows een andere taal dan die van je toetsenbord selecteert, ongeacht of je later je toetsenbordindeling wijzigt. Ergens moeten daar dus sporen van achterblijven, maar waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.