Ga naar inhoud

PC geeft geen beeld


stanneman

Aanbevolen berichten

Het gaat om een desktop en ik weet zeker dat de monitor werkt.

Ik heb eigelijk geen idee of die uberhaupt wel opstart, de pc is van mijn oom en die zei dat die geen beeld meer gaf. Als ik hem aanzet zonder gpu ram en hdd aangesloten hoor ik ook geen piepjes dat er iets mis is dus, dan is het mobo kapot ofniet? Of kan het aan de processor liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

falstring heeft gelijk dat de voeding nog werkt maar, ik kan me voorstellen als de pc geen beeld meer geeft dat opstarten met w7 cd moeilijk is(falstring dit is zeker niet offencief beoeld). ik denk dat je van je scherm naar binnen moet werken.

ik zou eerst de kabel testen op met een andere pc.

daarna komt de videokaart maar dat is al moeilijker te testen, maar je kan misschien is aan in een pc shop gaan vragen of je een andere videocard kan testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kabel en monitor werken gewoon, de videokaart heb ik al in een andere pc getest deze werkt ook.

Maar als ik de pc aan zet zonder: werkgeheugen, videokaart en hdd gaat hij niet piepen dat hij geen werkgeheugen heeft, dus... dan is het moederbord kapot of niet?

Of kan het ook aan de processor liggen?

Want als het moederbord en de processor zouden werken, zou de pc gaan piepen dat hij geen ram heeft.

- - - Updated - - -

heb de pc ook getest met een andere videokaart die ook 100% werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.