Ga naar inhoud

problemen met usb sticks


Aanbevolen berichten

oké, dan is dat punt helder.

van mp3 heb ik weinig verstand, maar er zijn verschillende compressie-standaarden, en misschien zit het hem daarin dat de standaard niet voldoet aan de criteria van het audioapparaat?

ofwel: als je bestanden van de wel gelezen stick op zo'n niet-te-gelezen stick zet, worden die dan wél gelezen??

wellicht zit ik op fout spoor, maar dat corrigeren kenners op dit forum dan wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

de stick die wel functioneert is INUIX USB 64GB, de twee die niet functioneren zijn INTEGRAL 16GB en SCANDISK ULTRA 16GB.

DE 3 sticks spelen wel dezelde MP3 bestanden op mijn PC of Laptop.Enkel de INTUIX speelt op mijn tuner versterker WELLTECH.

Het is komisch wan de twee stiks die niet willen spelen hebben al Mp3 afgespeeld op mijn Tuner.

Ik denk dat er iets met de instellingen van de USB sticks niet in orde is, ze zijn nochtans alle 3 op dezelde wijze geformateerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de tip van falstring al geprobeerd:

als je bestanden van de wel gelezen stick op zo'n niet-te-gelezen stick zet, worden die dan wél gelezen??

Verplaats dus de inhoud van één van de niet werkende sticks tijdelijk naar je PC en kopieer de inhoud van de werkende stick dan naar de lege stick ... wat is het resultaat van deze actie ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.