Ga naar inhoud

bestand aanwijzer beschadigd


Sunny60

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een aanwijzer-set gedownload zoals ik al vaker heb gedaan, maar nu is er iets foutgelopen met de instalatie en kan ik mijn aanwijzers niet meer veranderen. Wanneer ik gewoon het programma open krijg ik de foutmelding:

het c:\Users\Sonja\Documents\cursors\set151_rainbow_pinwheel\01.ani-bestand, dat de aanwijzer normale selectie bevat is niet aanwezig of is beschadigd. Deze foutmelding kan ik niet verwijderen en verdwijnt enkel als ik de pc opnieuw opstart, maar is er terug als ik iets wil wijzigen in de aanwijzers.

Ik heb geen idee hoe ik dit kan rechtzetten, kan iemand me helpen aub. :dontknow:

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat is pech hebben. Volg deze stappen om dit geen tweede keer voor te hebben.

Ga naar het "configuratiescherm", Klik daar op "Systeem en Beveiliging", vervolgens klik je op "Systeem". (er opent nu een venster met de systeem eigenschappen van je computer)

Klik daar op "systeembeveiliging", selecteer het tabblad "systeembeveiliging",(indien dit nog niet automatisch gebeurd zou zijn).

Selecteer de schijf/schijven waarvan je wilt dat er een systeemherstel van gemaakt wordt (meestal lokale schijf C:\). Klik nadat je een schijf geselecteerd hebt op "configureren".

Ten slotte kun je regelen hoeveel schijfruimte je geeft aan (oude) systeemherstellen. In jou geval zou ik tussen de 15 en 20 procent kiezen op zeker te zijn.

nog een tip: Het is misschien beter om niet meer van die cursors te Installeren via internet. Deze bewerken echter dingen in Windows zelf. Je zult zeker een gepaste cursor vinden van Windows zelf.

- - - Updated - - -

Oei, dat is pech hebben. Volg deze stappen om dit geen tweede keer voor te hebben.

Ga naar het "configuratiescherm", Klik daar op "Systeem en Beveiliging", vervolgens klik je op "Systeem". (er opent nu een venster met de systeem eigenschappen van je computer)

Klik daar op "systeembeveiliging", selecteer het tabblad "systeembeveiliging",(indien dit nog niet automatisch gebeurd zou zijn).

Selecteer de schijf/schijven waarvan je wilt dat er een systeemherstel van gemaakt wordt (meestal lokale schijf C:\). Klik nadat je een schijf geselecteerd hebt op "configureren".

Ten slotte kun je regelen hoeveel schijfruimte je geeft aan (oude) systeemherstellen. In jou geval zou ik tussen de 15 en 20 procent kiezen op zeker te zijn.

nog een tip: Het is misschien beter om niet meer van die cursors te Installeren via internet. Deze bewerken echter dingen in Windows zelf. Je zult zeker een gepaste cursor vinden van Windows zelf.

- - - Updated - - -

En nu een oplossing voor je probleem:

Je kunt proberen het te verwijderen via het "configuratiescherm" en dan "programma's en onderdelen" kiezen.

Als het in de lijst staat.

Lukt dat niet, kun je nog altijd Ccleaner downloaden, dat kun je via deze link doen.

Daar kun je dan bij "gereedschappen" het programma deïnstalleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het programma gedeïnstalleerd, maar het probleem blijft, ik kan in windows mijn aanwijzers niet openen of ik krijg die foutmelding. Die enkel verdwijnt als ik de pc heropstart maar van het moment dat ik naar muis en dan aanwijzers ga, kan ik niks meer en blijft die foutmelding op mijn bureaublad tot ik afsluit. Als ik erop klik krijg ik enkel een geluid en gebeurd er niks. Verder doet de muis alles wat ik wil maar ik kan er dus nooit meer een ander formaat of iets aan de knoppen veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Software zoals Advanced system care zou ik liever niet gebruiken.

Lukt het om naar configuratiescherm-> muis-> tabblad hardware te gaan?

Staat daar de muis correct aangegeven?

Ga dan naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer-> muizen en andere aanwijsvoerapparaten en dubbelklik erop.

Klik met de rechtermuisknop op de weergegeven muis en kies installatie ongedaan maken.

Herstart je PC.

De muis wordt nu opnieuw herkent en geïnstalleerd.

Wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.