Ga naar inhoud

externe harde schijf is niet toegankelijk


paddepoel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik gebruik een Packard Bell met Windows 7 en heb via een USB-poort een externe harde schijf van Lacie aan het toestel gehangen. Bij klikken op Deze computer vind ik de externe schijf niet terug. Bij configuratiescherm > hardware en geluiden > apparaten en printers is de externe schijf wel zichtbaar. Bij de eigenschappen (tabblad Volume) staat niets ingevuld. Bij apparaatbeheer is er blijkbaar ook geen probleem met de USB-poorten.

Wat is er loos ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik vind inderdaad de externe schijf terug als Schijf 1 - standaard -online. Bij rechtsklikken hzeb ik onder de eigenschappen LaCie Hard Drive USB Device. Is dus blijkbaar de "goede" schijf. Wanneer ik op de balk (die de schijf voorstelt met de vermelding In Orde - primaire partitie) rechts klik, heb ik de vermeldingen Partitie als actief markeren of Stationsletter en paden wijzigen (Formatteren is ook actief, maar dat is hiet niet echt een optie ...). Wat kies ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.