Ga naar inhoud

Foutmelding: WindowsUpdate_00009C48” “WindowsUpdate_dt000


piet174

Aanbevolen berichten

Na een update van IE 10 werkt IE explorer niet meer; hij geeft een korte flikkering op het scherm maar doe niets meer. Van de gadgets die altijd op het scherm stonden (klok, weer) is alleen nog het kader te zien. Er verschijnt de volgende foutmelding: WindowsUpdate_00009C48” “WindowsUpdate_dt000”

Ik heb al verschillende keren geprobeerd de stand alone versies van IE 9 en IE 10 te installeren; telkens zegt hij dat er nog een versie aanwezig is. Dat klopt ook, namelijk in de folder c:\Program Files\Internet explorer zie ik een aantal mappen en een aantal files waaronder iexplorer.exe; iediagcmd.exe; ieinstall.exe en ielowutil.exe. Hiervan doet alleen iediagcmd.exe iets namelijk het produceert een zwart scherm waarin niets is in te voeren/typen?

Hoe kan ik de (resten van de) IE explorer verwijderen? Bij de update geschiedenis staat geen IE explorer vermeld! Kan ik bv de hele directory (proberen te) deleten en zou dat misschien kunnen helpen. Ook met een uninstaller programma ((Your Uninstaller) zie ik nergens IExplorer staan en zo is het dus ook niet mogelijk om IE explorer te verwijderen. Zoals eerder vermeld: IExplorer staat ook niet in de lijst met updates. SVP graag tips hoe te handelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip naar de site van de cmd.exe opdracht om IExplorer te verwijderen. Als ik deze opdracht uitvoer (omdat al het andere niet werkt) krijg ik het commando terug: Bestanden van type: Microsoft-Windows-InternetExplorer-*9.*.mum niet gevonden

Mijn iexplorer.exe file staat in de volgende dir: c:\Program Files\Internet Explorer\ en is gedateerd op 22 03 2013. Waarschijnlijk is dit dus toch al IExplorer 10 hoewel de installatie van IE 10 als niet gelukt werd aangegeven.

Enig idee hoe verder om Iexplorer toch van mijn harde schijf te krijgen zo dat ik er een nieuwe werkende versie op kan zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo allemaal,

Heb ten langen leste Windows 7 maar opnieuw geinstalleerd en daarmee natuurlijk alle resten van de niet werkende IExplorer verwijderd. Daarmee zijn bijna alle problemen opgelost want er is een nieuw probleempje voor in de plaats gekomen: mijn oude printer (HP Deskjet 710C) wordt niet meer gezien door Windows 7. Hij staat ook niet in het Configuratiescherm onder Apparaten en printers. Iemand enig idee hoe dit kan? In mijn vorige Windows 7 stond hij daar wel bij en werkte deze printer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze informatie had ik ook gezien maar het probleem is dat mijn oude printer nog geen USB aansluiting heeft maar altijd werkte via zo'n oude brede stekker (Parallelle printer poort?). Voordat ik Windows 7 opnieuw installeerde werkte de printer wel via deze aansluiting. Heeft ieman d een oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had drivers voor deze printer geinstalleerd. Op jouw advies heb ik de originele HP 710C CD erbij gehaald; bij het installeren krijg ik de melding dat er op geen van de printerpoorten (LPT1,2.3) een printer is gevonden??????

Hoe kan dit? Vorige week, voor de herinstallatie van Windfows 7, werkte de printer nog en ik heb niets veranderd aan de bekabeling???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.