Ga naar inhoud

Netwerk kaart/ adapter


Manuela72

Aanbevolen berichten

Mijn probleem is het volgende: Ik heb windows xp home edition geformateerd en opnieuw geinstalleerd. Na 3 dagen klieren is het eindelijk gelukt. Nu heb ik het volgende: de netwerkkaart of adapter is weg!!!!! Zomaar foetsie.

Internet heb het altijd perfect gedaan. Nu schijn ik die wel via internet te kunnen downloaden en op een disk branden en daarna op de probleem pc te kunnen zetten, maar waar vind ik die op internet???? Of misschien een andere oplossing?????

---------- Post toegevoegd om 16:50 ---------- Vorige post was om 16:47 ----------

O,ja, bij mijn netwerkcentrum is de hele LAN verbinding ook pleite, zijn samen buiten spelen denk ik????

Hoe herstel ik dit probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oke, nu kom ik ergens. Kunt u alleen nog helpen door mij te vertellen waar ik die drivers vind??? Staan die op mijn eigen laptop?? Of vind ik die op internet??? Ik heb windows Vista op mijn laptop, en windows XP home op de vaste pc.

---------- Post toegevoegd om 17:23 ---------- Vorige post was om 17:22 ----------

O,ja, kan ik ze dan ook op een cd-rom zetten???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meldt in je volgende bericht eens het merk en exact model van de computer waarvan je de drivers nodig hebt.

Dan kunnen we gericht gaan zoeken waar je ze kan downloaden.

Als je wilt kan je deze dan natuurlijk op een cd'tje branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy en zet deze dan over op je andere pc.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies gedaan wat u heeft gezegt, echter de pc staat nu nog steeds te draaien, links onderin blijft dat rondje draaien. Ik heb wel al het een en ander aan gegevens, misschien kunnen we samen zo achter halen wat u wilt weten???

Ik zal er gelijk bij zeggen dat ik niet heel veel verstand van pc's heb, en daardoor misschien de "moeilijke" woorden en termen niet begrijp. Daarom dus wel het verzoek erbij het zo simpel mogelijk te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat dat rondje maar draaien tot je de resultaten hebt. (Soms kan dit inderdaat een tijdje duren).

Zonder specifiek merk waar we op kunnen zoeken, of het Speccy logje zal het vrij moeilijk worden om te weten welke drivers we nodig hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.