Ga naar inhoud

Netwerk kaart/ adapter


Manuela72

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je bij de herinstallatie ook de drivers van het moederbord opnieuw geinstalleerd?

De meeste moederborden hebben een netwerkadatper ingebouwd en de drivers daarvoor staan normaal op de cd van het moederbord.

Als je de cd van het moederbord nog hebt, kan je daarmee proberen de drivers te installeren voor je netwerkadapter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het probleem met internet is opgelost, ik moest inderdaad een cd-rom van het moederbord gebruiken, ik had eerst de verkeerde. Nu nog (hopelijk het laatste) volgende probleem: mijn media player geeft aan dat er een probleem is met het geluidsapparaat. Iemand tips???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle hulp, mijn geluid werkt sinds gisteren avond weer. Bij apparaat beheer heb ik alles wat daar in staat 1 voor 1 aangeklikt. Er stond er 1 bij die was uitgeschakeld en nadat ik die heb ingeschakeld deed het geluid het zomaar weer. Ik zou nu niet meer weten welke het was. Het enige dat nu nog niet werkt, is spelletjes doen op internetsites, bijvoorbeeld de sites Gamesquare en spelletjes.nl. Als ik dat nog voor elkaar krijg doet alles het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.