Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik zou de hd van mijn pc willen her-formateren ( de pc te traag ) en heb volgende vraag:

kan ik al mijn software die ik geinstalleerd heb op een dvd branden of een externe hd plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

het overgrote deel van geïnstalleerde software plaatst ook zaken in het register, en is dus niet te backuppen (dit om kopieren ervan te vermijden). Je zal je programma's dus opnieuw moeten installeren (wat inhoudt dat je de installatieCD's en nummers nog zal moeten hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou de hd van mijn pc willen her-formateren ( de pc te traag )... ?
Formatteren is wel het laatste waar je aan moet denken. Heb je al eens bekeken of je geen problemen met spyware/virussen zou kunnen hebben, want dat is vaak de oorzaak van een trage PC. Een logje van HiJackThis kan daarover uitsluitsel brengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dat logje gedaan maar ik ken teweinig van het register wat mag /niet weg.
Bedoeling is dat je dit logje als bijlage aan een berichtje hangt of in een nieuw bericht plakt, zodat wij eens kunnen meekijken. Indien er dan zaken zijn die opgeruimd moeten/mogen worden, zullen we je daarover wel adviseren. Laat het log maar komen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.