Ga naar inhoud

Spel gaat niet meer in Windows 7


Fredman

Aanbevolen berichten

De foutmelding betekent spijtig genoeg dat het spel niet werkt onder Windows 7 64 bit.

Hierin staat dat het niet compatibel is met win7 64 bit en als het wel zou werken, dit een erg storende gameplay heeft in Windows 7.

Ik kan het spel dus gewoon niet meer spelen? Dat zou wel erg stom zijn...

Ik heb al eens geprobeerd Windows XP er terug op te zetten maar er zijn dan geen drivers beschikbaar om mijn laptop naar behoren te laten functioneren. Ik had gemaild naar Asus of er ooit drivers komen voor Windows XP voor mijn laptop, maar die zullen er nooit zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je wel kan doen is Virtual PC op je pc plaatsen (of een ander virtueel programma). Hierin kan je een besturingssysteem installeren en alsnog de game installeren. Maar daar ken ik te weinig van. Wacht even op reactie van anderen. Die kunnen je daar zeker meer over vertellen.

Welke versie van Windows 7 heb je? De Home versie, Professional, of Ultimate versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, eerder bvb vmware , virtual pc ...

vmware

virtualpc

daar kan je eendert welke windows op installeren dan heb je en virtuele computer en daar kan je dan op een andere windows je spel wel spelen. Dit zal je pc niet meteen vertragen omdat dit een programma is.

Wat je ook kan doen, werkt niet bij elk spel maar ik weet niet juist de welke jij wil spelen, is rechtermuisknop op het icoontje van het spel drukken daar op eigenschappen klikken. kies dan comptabiliteit, daar staat comptabiliteits modus daar kan je een vinkje aan brengen en kan je kiezen in welke windows hij eigenlijk beter zou werken kies daar de windows en dan kan je je game wel spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan doen, werkt niet bij elk spel maar ik weet niet juist de welke jij wil spelen, is rechtermuisknop op het icoontje van het spel drukken daar op eigenschappen klikken. kies dan comptabiliteit, daar staat comptabiliteits modus daar kan je een vinkje aan brengen en kan je kiezen in welke windows hij eigenlijk beter zou werken kies daar de windows en dan kan je je game wel spelen.

Dat lukt dus niet...

Maar ik zal eens proberen met VirtualPc

aangepast door Fredman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.