Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:pcguru:Ik heb een Acer Aspire 7720 gekocht. Maar per ongeluk heb ik het in Engelse taal geselecteerd. En ik weet het niet hoe ik de taal moet veranderen. Ben naar verschillende pc winkels gegaan maar ze zeggen dat ik de cd moet hebben van Acer. Dan zal dat wel lukken zeggen ze tegen mij. Wat moet ik doen? Kunt u mij helpen a.u.b. T'is dringend.........Tot ziens :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je de originele installatie van Acer wilt, zul je hem moeten opsturen naar Acer. Want bij de eerste installatie worden de niet gekozen talen gewist. Heb dit eens voorgehad met een packard bell die per ongeluk in het frans geïnstalleerd was. Na veel getelefoneer met de helpdesk hebben ze tenslotte een kopie van de master dvd opgestuurd, maar zelfs dan kwam er nog ondersteuning aan te passen om hem opnieuw geïnstalleerd te krijgen. Het is dus niet zo evident.

Als (zelfs aan te raden) alternatief kun je proberen een kopie van de Vista installatiedvd op de kop te tikken. Mits gebruik van de licentie code die normaal op een klevertje op je laptop staat kun je hem dan zelf van scratch herinstalleren en dan heb je meteen al die overbodige rommel er niet bij. Voor de nodige drivers kun je meestal wel terecht op de website van Acer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de fabrikant meertalige windows versies installeert gebeurt dit op aparte partities. Je Nederlandse boot zal waarschijnlijk op de C: of D: partitie staan. Word dit niet weergegeven als je de PC aanzet in welke taal je de windows wil opstarten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.